בבית"ר ירושלים לא יוצאים בהצהרות: "נתקדם צעד אחר צעד"

שכטר ורד
שכטר ורד | דני מרון

בבירה חגגו את ה-0:3 על מכבי תל אביב אבל סרבו לפנטז. מחמאות לסירושטיין ולבנדה. תורג'מן ורוני לוי המועמדים המובילים לאימון הקבוצה. רוז צפוי לחתום ולהצטרף. הקבוצה תעמוד לדין על התפרעות אוהדים

(גודל טקסט)

לא הרבה האמינו שבית"ר ירושלים תנצח אמש (שבת) את מכבי תל אביב במחזור פתיחת הליגה, ובטח שלא 0:3. אחרי שבוע סוער, שכלל את פיטורי המאמן שרון מימר בתום סאגה ארוכה.

יחד עם זאת, ולמרות הניצחון המרשים בתקופה לא פשוטה זו, בבית"ר לא ממהרים לצאת בהצהרות של ריצה לאליפות. "אנחנו לא מדברים על זה עם השחקנים, רוצים להתקדם צעד אחרי צעד", אמרו בקבוצה.

מי שזכה למחמאות מאנשי הקבוצה היה הבלם מיקי סירושטיין. עד הרגע האחרון לא היה ברור אם סירושטיין יפתח בהרכב. הבלם שהוביל את מ.ס אשדוד כהגנה השלישית בטיבה בליגה הצליח לעשות את העבודה מול וידאר קיארטנסון וחבריו. לצד סירושטיין בלט אנטואן קונטה, שהוצב בעמדת הבלם, בדיוק כפי שרצה הבעלים אלי טביב כשהדיון על המיקום שלו הייתה אחת מנקודות המחלקות העיקריות בין טביב למימר.


סירושטיין והחברים, הסתדר עם קיארטנסון (דני מרון)

כובש הצמד, איתי שכטר, התייחס בסיום לניצחון: "זה ניצחון חשוב שלנו, עברנו שבוע קצת מטלטל, היו לנו הרבה תירוצים, אבל יש פה חבורה של גברים. יום – יומיים נשמח, אבל יש פה ליגה ארוכה וקשה מאוד. לא יודע אם זו הצהרת כוונות הייתה, כי כזו עושים במחזורים היותר מאוחרים. גאה בחברים שלי, הם נלחמו כמו אריות בהגנה".

הצמד שלו: "אני מרגיש טוב, גם ברגעים הפחות טובים אני מקבל את הביטחון מכולם. אני אמשיך לבעוט את הפנדלים. עברנו שבוע לא פשוט, יש פה אנרגיות שקשה להסביר. באנו מוכנים. מגיעות מחמאות גם לגיל לבנדה, הוא לקח את התפקיד כמו גבר, דיבר כמו שצריך".

אגב לבנדה, במועדון לא פסלו את האפשורת שעוזר המאמן של מימר, שלא אימן משחק אחד בליגת העל מימיו, ימשיך עד תום העונה בקבוצה. לבנדה יעמוד על הקווים ככל הנראה גם במחזור השני מול מ.ס אשדוד.  באשר למועמדים האחרים, גיא לוי ככל הנראה לא יגיע בסופו של דבר אף על פי שלפני פחות משבוע היה המועמד המוביל. "הקרב" על המשרה היוקרתית מתמקד כעת בשני מאמנים.


למרות הניצחון, צפוי לזוז הצידה (דני מרון)

הראשון הוא עמיר תורג'מן, מאמנה של בית"ר תל אביב/רמלה. בסביבתו של המאמן טענו שהוא לא קיבל פנייה, אך תורג'מן כאמור חזק ברשימות של נציג הבעלים אלי אוחנה. מי שעוד דוחף למינויו של עוזר מאמן נבחרת ישראל הוא אבי נמני, קרוב משפחתו, שמקורב גם לבעלי בית"ר אלי טביב. המועמד השני הוא רוני לוי.

מאמן אנורתוזיס הקפריסאית נמצא בקשר טוב עם אחד הגורמים הבכירים במועדון מאז הקדנציה הקודמת שלו ב-2013/14. בבית"ר מאמינים שאם תגיע הצעה לוי יפנה לקפריסאים ויבקש להשתחרר מחוזהו. באשר לחיזוק, הבלם לינדזי רוז אמור לחתום בהמשך היום ולנחות מחר בישראל אחרי שהפרטים מולו וקבוצתו לוריין נסגרו.    


רוני לוי, ישוב לבירה? (ערן לוף)

במקביל, הקבוצה תעמוד לדין על הדלקת אבוקות במשחק מול מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי