מכבי ת"א הגישה הצעה חדשה על עטר: 850 א' יורו ובונוסים

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

הצהובים חידשו את המגעים עם מכבי חיפה על העברתו של החלוץ וקיימת אפשרות שכבר ב-48 השעות הקרובות יצטרף לאימוני הקבוצה. בן חיים ישוב להרכב מול אלטאך (חמישי, 20:00, ספורט1)

(גודל טקסט)
סאגת אלירן עטר והמעבר שלו ממכבי חיפה למכבי תל אביב שנדחקה מעט לאחור בימים האחרונים מתעוררת שוב. הצהובים הגישו הבוקר (שלישי) הצעה חדשה על סך 850 אלף יורו ובונוסים על העפלה לשלב הבתים האירופי וזכייה באליפות (50 אלף יורו לכל מפעל) על ידי הגורמים המתווכים בעסקה.


בשורות סגנית האלופה מעוניינים למלא את בקשתו של המאמן ג'ורדי קרויף ולהשלים את רכישתו של החלוץ במהירות האפשרית. מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב סירב לענות אמש לשאלות העיתונאים בנושא.




נראה כי המהלך יתפוס בשעות הקרובות וקיימת אפשרות גבוהה שהשחקן יצטרף לאימונים של מכבי ת"א כבר ב-48 השעות הקרובות. גורם המקורב למועדון הצהוב אמר: "בקבוצה מבינים כי החבל מול ג'ורדי קרויף נמתח יותר מדי וצריך להיענות לבקשה שלו להביא את עטר. המשחק ביום חמישי נגד אלטאך והמשחקים הקרובים בליגה יכולים לקבוע את גורל העונה. אם יהיה כישלון יפילו את האשמה על זה שעטר לא הגיע".


הבלם טל בן חיים ישוב להרכב למשחק מול הקבוצה האוסטרית בגומלין הפלייאוף של הליגה האירופית על חשבונו של איגור פיליפנקה. אייל גולסה ואלי דסה לא יהיו בסגל.


אלירן עטר. הוגשה הצעה חדשה (אודי ציטיאט)
אלירן עטר. הוגשה הצעה חדשה (אודי ציטיאט)
 

 

My boys ❤

A post shared by @eliranatar16 on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי