אלי אוחנה ייפגש עם עמיר תורג'מן, לבנדה יישאר בבית"ר

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

נציג הבעלים ידון עם מאמן בית"ר תל אביב/רמלה על האפשרות שיעבור לירושלים, גם המאמן הזמני נלקח בחשבון וכך או כך לא יעזוב את הבירה. החזרתו של רוני לוי עדיין על הפרק

(גודל טקסט)

 אחרי יום מנוחה, חזרו היום (שלישי) שחקני בית"ר ירושלים להתאמן, וזאת במצב רוח מרומם אחרי ה-0:3 המשכנע על מכבי תל אביב במחזור פתיחת הליגה.

בינתיים, במועדון ממשיכים לעסוק בנושא מינוי המאמן להמשך העונה במקומו של שרון מימר שפוטר בשבוע שעבר. בכל מקרה, בקבוצה מתכוונים שהמאמן הזמני, גיל לבנדה, יישאר במערכת בין אם בתור מאמן ראשי – ליהוק אותה בבירה לא פוסלים – ובין אם כעוזר של מי שיגיע במקומו. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי לבנדה יעמוד על הקווים גם ביום שני במושבה מול מ.ס אשדוד.

בהמשך השבוע אמור נציג הבעלים אלי אוחנה להיפגש עם אחד המועמדים למשרת המאמן, עמיר תורג'מן מבית"ר תל אביב/רמלה. כפי שכבר פרסמנו מי שדוחף למינוי של תורג'מן הוא קרוב משפחתו, סוכן השחקנים אבי נמני, שמקורב לבעלי בית"ר אלי טביב.


אוחנה. נציג הבעלים ייפגש עם תורג'מן (דני מרון)

המועמד השני כפי שכבר פרסמנו הוא רוני לוי. במועדון טוענים כי המשכורת היחסית גבוהה אותה לוי ידרוש לא תהווה מכשול במקרה שישתכנעו ראשי המועדון כי הוא האיש המתאים לתפקיד. בנוגע לגיא לוי, הסיכוי שלו להתמנות לתפקיד הוא רק אם תורג'מן ורוני לוי יסרבו. זאת אחרי שבשבוע שעבר היה נראה שחזרתו לקדנציה שנייה בבית וגן היא רק עניין של זמן.

באשר לבלם לינדסי רוז, הגעתו מתעכבת עקב העובדה שלוריין, קבוצתו הצרפתית, טרם חתמה על טופס השחרור. כל הפרטים מול בית"ר נסגרו, כשגם תנאיו של השחקן בבירה כבר סגורים. בבית"ר טוענים שהם ענו לכל הדרישות של הצרפתים ובבירה לא מבינים מדוע החתימה מתעכבת. למרות זאת, בבית"ר מאמינים כי העסקה תצא אל הפועל בסופו של דבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי