במכבי חיפה מרוצים: הבאנו חלוץ שעוד לא ראו בישראל

סטפנוס אתנסיאדיס
סטפנוס אתנסיאדיס | מכבי חיפה, אתר רשמי

הירוקים מהכרמל מתגאים בהחתמה החדשה: "לוזון התעקש עליו". במועדון מקווים להציג את בוזגלו לפני המשחק מול ב"ש, עסקת עטר עשויה להיארך במספר ימים נוספים

(גודל טקסט)

למרות ההפסד במחזור הראשון והיהיכולת חלשה, במכבי חיפה מעודדים כי ביצעו אתמול (שלישי) את אחת ההחתמות המעניינות של הקיץ האחרון. הירוקים צירפו את החלוץ היווני, סטפנאס אתנסיאדיס בן ה-,28, שחתם אתמול לשנתיים ויהפוך לשחקן היקר ביותר במועדון.

בצד הירוק של הכרמל אמרו הבוקר: "לוזון בחן הרבה שחקנים והתעקש על החלוץ. לאחר משא ומתן ארוך העסקה הושלמה, הבאנו חלוץ שעוד לא ראו בישראל". 

בנוסף, בחיפה ממשיכים להתמקד בצירופם של סינטיהו סלליך ומאור בוזגלו. הפגישה עם סלליך ונציגיו הייתה אמורה להתקיים אתמול, אך היא נדחתה וההערכה שתתקיים עד סוף השבוע.

עסקת בוזגלו צפויה להסתיים בקרוב. הצדדים כבר החליפו טיוטות בשבוע האחרון ולמרות שנוצרו מעט אי הבנות, שני הצדדים מעריכים כי זה העסקה תיסגר בקרוב. במועדון היו אף כאלה שהציעו להציג את בוזגלו באצטדיון לפני משחק הבית מול הפועל באר שבע כפי שהציגו את רמי גרשון לפני משחק גביע הטוטו מול הפועל עכו. אגב גרשון צפוי לחזור לישראל ולהמשיך את תהליך ההחלמה שלו עם הצוות הרפואי של הירוקים.

מאור בוזגלו. יוצג בירוק נגד האקסית? (ערן לוף)
 מאור בוזגלו. יוצג בירוק נגד האקסית? (ערן לוף)

גם עסקת אלירן עטר טרם הסתיימה. בחיפה אתמול אומנם ניסו להעמיד אולטימטום כי אם העסקה לא תיסגר עד הבוקר אז השחקן יישאר סופית בירוק, אבל העובדה שכל הצדדים רוצים שעטר יעבור לצהובים גורמת לחיפה להיות סבלנית ימים נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי