במכבי חיפה מצפים: "כשהוא בכושר, בוזגלו הישראלי הטוב ביותר"

בוזגלו
בוזגלו | דני מרון

הצוות הרפואי של הירוקים יעקוב אחר החלמתו של השחקן, עליו בונים כגורם משמעותי בקרב על האליפות. שחקנים צעירים יעזבו בהשאלה בשבוע הבא כדי לדלל את הסגל. משומר יזכה לטקס הוקרה

(גודל טקסט)
יום חג בקרב אוהדי מכבי חיפה, ששמחו לקבל אתמול (רביעי) את ההודעה הרשמית לפיה מאור בוזגלו סיכם במועדון. החתימה הרשמית טרם נעשתה, אבל אביו של השחקן וגם המועדון אישרו כי כל התנאים כבר סוכמו. בחיפה מעריכים שההודעה הרשמית על הגעתו תביא לקנייה מאסיבית של המנויים והקבוצה תגיע לשיא מנויים חדש בסמי עופר.


מבחינה מקצועית, השחקן עדיין מחלים מפציעה ולא ברור מתי יחזור למגרשים. בסביבתו של בוזגלו טוענים שזה יקרה באוקטובר, אבל בחיפה לא מתכוונים ללחוץ עליו וימתינו לו עד שגם הצוות הרפואי וגם השחקן יאשרו שהוא נמצא בכשירות מלאה.




בחיפה מבינים שכבר בסיבוב השני בוזגלו יהיה השחקן המשמעותי ביותר בליגה והמטרה בקבוצה היא להישאר במירוץ עד חזרתו של הכוכב. "אם בוזגלו בכושר, הוא הישראלי הטוב ביותר", אמר גורם בסביבת המועדון.



בוזגלו. מכבי חיפה תצליח להישאר במירוץ בלעדיו? (ערן לוף)


בכל מקרה, עד חזרתו של בוזגלו, בחיפה מקווים להחתים את הקשר סינטהיו סלליך שיוסיף מכישרונו לחלק ההתקפי של גיא לוזון. מאידך, בקבוצה מבינים כי הקבוצה חייבת לדלל את הסגל וכבר בשבוע הבא ינסו להשאיל את השחקנים הצעירים כגון מוחמד עוואד, מוחמד אבו פאני, עמית זנטי ואיתן וולבלום.


בינתיים, הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הביתי מול הפועל באר שבע במחזור הקרוב. היום תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק במתחם האימונים בכפר גלים. בנוסף, מקווים הירוקים לסיים את הסאגה סביב אלירן עטר ובמועדון אישרו שאתמול חלה התקדמות בין שני המועדונים והיום העסקה צפויה לצאת לפועל, כאשר בחיפה הדגישו שזה זה תלוי במכבי תל אביב. 


בתוך כך, מכבי חיפה הודיעה כי תקיים טרס הוקרה לאייל משומר לפני המשחק הקרוב. משומר עזב את הירוקים בינואר לאחר 11 עונות במועדון. "אייל נחשב לאחד הסמלים של המועדון, הוא הוביל אותנו לאתרים ואנחנו מתרגשים לעשות לו טקס הוקרה על תרומתו. משומר תמיד יהיה חלק מאיתנו", אמר המנכ"ל אסף בן דב לאתר הרשמי של הירוקים. משומר שיחק בחצי העונה החולפת בהפועל תל אביב וכרגע נמצא ללא קבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי