ניר קלינגר: מנור סולומון יזכה להתייחסות מיוחדת

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה מתכונן למכבי פ"ת (שבת, 20:30, ספורט4) וסיפק הבטחה: "יגיע קשר בימים הקרובים". תורג'מן צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת (20:30, ספורט4). במועדון מנם שמחו מהעובדה שהקבוצה ניצחה במשחק הראשון את אשקלון, אך טוענים שהיכולת הייתה לא טובה במיוחד במחצית הראשונה ולא תספיק בשבת הקרובה במושבה. אלון תורג'מן שעלה מהספסל וכבש צמד נגד אשקלון, צפוי לפתוח.

ניר קלינגר התייחס למשחק הקרוב: "כולם מבינים שמדובר במשחק מאוד קשה וההיסטוריה בינינו מלמדת את זה. אם לא נגיע מוכנים כמו מול אשקלון, לא נוכל להצליח". אחת הטענות כלפי קלינגר והצוות שלו הייתה העובדה שפתח בשיטת שלושת הבלמים שאפשרה לאשקלון לכבוש שער ולהגיע לעוד מספר מצבים. המאמן התייחס לשיטה: "אנחנו מתרגלים מספר שיטות ורק לקראת המשחק אחליט לגבי השיטה איתה נפתח. אנחנו יודעים את הנקודות החזקות של פתח תקווה ונעבוד עליהן. יש שחקנים כמו מנור סולומון שיזכו להתייחסות מיוחדת. אנחנו מרוצים מבניית הקבוצה שלנו, וחסר לנו עוד קשר שיצטרף בימים הקרובים".

המאמן גם התייחס לביקורת שהעביר על מקסים פלקושצ'נקו לאחר המשחק: "התכוונתי לדברים שונים ממה שנכתבו. אני מאוד אוהב את מקסים ובטוח שהוא יגיע רחוק". גם המגן שמואל שיימן התייחס למשחק הקרוב: "מדובר במשחק קשה מול יריבה מצוינת. אם נשחק כמו במחצית השנייה מול אשקלון, אין לי ספק שנצליח".

בנושא אחר, במסגרת הקמפיין ארגון האוהדים 'רד איסט' להבאת 1,000 אדומים למשחק במושבה, התחיל מיזם חדש 'הטרמפיאדה האדומה' במסגרתו אוהדים נותנים לאוהדים שירות טרמפים. בלם הקבוצה גבריאל תמאש גויס לקמפיין.

מנור סולומון. יזכה ליחס מיוחד מהגנת חיפה (דני מרון)
 מנור סולומון. יזכה ליחס מיוחד מהגנת חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי