קרויף: האוהדים לא צריכים להתייחס לידיעות על עזיבה שלי

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א הבהיר לאחר ה-2:2 מול אלטאך והעלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית: "אני יודע להגיד את הדברים בצורה ישירה". טיבי: "לא מתרגש מהדיבורים על ירידה ביכולת". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העפילה אמש (חמישי) לשלב הבתים בליגה האירופית לאחר ה-2:2 מול אלטאך האוסטרית (2:3 בסיכום). היום יידעו מי הקבוצות שישובצו בבית שלהם. בשיחות בין השחקנים הוזכרו השמות של ארסנל ומילאן כמועדפות להגיע לישראל.

היועץ המקצועי החדש סטיב מקלארן ישב ביציע לצדו של אנליסט הקבוצה ולקראת ההפסקה ירד לחדר ההלבשה. שחקנים סיפרו כי הבריטי שוחח עם חלקם ונתן מספר עצות, והכל היה בתיאום עם המאמן ג'ורדי קרויף.

ההולנדי עצמו נשאל לגבי עתידו וענה: "האוהדים לא צריכים להתייחס לידיעות על עזיבה אפשרית שלי. הם מכירים אותי היטב ויודעים שאם יש לי מה להגיד, אני אומר את הדברים בצורה ישירה".

"זה היה משחק שהיה צריך להילחם ולהראות אופי. עשינו טעויות וכל עוד אנחנו מנסים לבנות את המשחק שלנו אני מקבל את הטעויות. חלון ההעברות מתקרב לסיום ואנחנו צריכים לחזק את עצמנו ולקבל החלטות קשות אבל שיהיו טובות. אחרי שנתיים קשות המטרה הראשונה שלנו חייבת להיות הליגה ואני מקווה שנחזק עצמנו בשבוע הקרוב". קרויף מתכוון להגעתו הקרובה של אלירן עטר והחתמתם של שני שחקנים זרים חדשים במקביל לשחרורו של הברזילאי מרסלו.

למחמאות גדולות זכה ארון שוינפלד שמגלה יכולת מצוינת בתור שחקן אגף ומשתף פעולה בצורה טובה עם וידאר קיארטנסון. "כן, שיחקתי בארצות הברית הרבה באגף", סיפר השחקן הסיום.

ג'ורדי קרויף. אדם ישיר (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. אדם ישיר (דני מרון)

במהלך השבוע הבא אמור קרויף לשוחח עם מספר שחקנים על העונה הבאה. גורם המקורב למועדון הבהיר "הסגל הנוכחי מונה 29 שחקנים וצפויים להגיע עוד כמה. חלק מהשחקנים יושאלו על פי החלטתו של ג'ורדי ויש שחקנים אחרים שיבקשו ביוזמתם לעזוב כדי לשחק בקבוצות אחרות". רשימת המועמדים להיפרד במהלך הימים הקרובים היא: מרסלו דוס סנטוס, שלומי אזולאי, דור פרץ, שגיב יחזקאל, מתן בלטקסה, שון גולדברג, אליאל פרץ ויונתן כהן.

הבלם איתן טיבי דיבר על הפיחות לכאורה במעמדו: "אני שחקן הנמצא פחות בזרקורים ויש מי שמעריכים ויודעים מה הבאתי. אני לא מתרגש מהדיבורים על ירידה ביכולת שלי כמו גם על אפשרות שיגיע בלם נוסף. נתמודד גם אם יגיע עוד בלם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי