גורם במכבי חיפה: חבל שמכבי ת"א תקבל את עטר פגוע

אלירן עטר
אלירן עטר | צילום: ערן לוף

הירוקים לא מבינים למה העסקה מתעכבת, בסביבת השחקן טוענים שהוא בכושר משחק לקוי. בן הרוש יפתח מול ב"ש למרות הביקורות, אתנסיאדיס עשוי להיות בסגל. וגם: אחרי מאבק ארוך אושרה הכנסת דגל הפריסה והקמע החדש

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון (21:00) והצוות המקצועי עומד בפני לא מעט דילמות במיוחד לאחר ההפסד מול בני יהודה. המאמן גיא לוזון מתכוון לבצע מספר שינויים לעומת המשחק הראשון אך טרם החליט באיזה מערך יעלה למשחק.


בקבוצה מבינים כי יש מספר שחקנים בבאר שבע שיצטרכו לקבל התייחסות מיוחדת כמו מאור מליקסון וטוני וואקמה ולכן ישנה כוונה לשחק שוב בשיטת שלושת הבלמים. למרות הביקורת עומרי בן הרוש צפוי לפתוח גם מול האלופה, אך טרם ברור אם זה יהיה בתפקיד הבלם או המגן השמאלי.




גם בחלק ההתקפי נראה כי לוזון מתלבט האם להחזיר את הקשר גילי ורמוט להרכב ככל הנראה על חשבונו של אופיר מזרחי וגם הצבתו של מוחמד עוואד בחוד במקומו של שון וייסמן נשקלת. שני המצטרפים החדשים רמי גרשון והזר היווני סטפנוס אתנסיאדיס ערכו אתמול אימון ראשון עם הקבוצה ולוזון יחליט רק מחר אם לכלול את היווני בסגל לקראת המשחק ביום ראשון. מי שכן יחזור לסגל הוא החלוץ עומר דמארי.


במועדון מתקשים להבין את הסאגה הלא נגמרת סביב אלירן עטר. בחיפה אמרו כי מכבי תל אביב מתעקשת לא להיענות להצעות הירוקים ודווקא הם מעוניינים לסיים את הסאגה בדרך המהירה ביותר. גורם בחיפה אמר בנושא: "חבל שמכבי תל אביב תקבל את עטר פגוע והוא נראה ככה כבר זמן רב". בסביבתו של השחקן אישרו כי עטר עצמו נמצא בסיטואציה לא פשוטה ובעיקר אינו נכלל בסגל הקבוצה וסובל מכושר משחק לקוי.


אלירן עטר.
אלירן עטר. "מדוכא" (ערן לוף)


בנושא אחר, בחיפה הביעו שביעות רצון מכך שהגיעו לסיכום עם התרת חוזהו של הקשר הצ'כי קאמיל ואצק. ואצק יחזור לפולין וכבר בימים הקרובים צפוי לחתום באחת הקבוצות מהליגה הראשונה. למעשה מכל רשימת המנודים נותר רק הבלם האיסלנדי הולמר אוילפסון וההערכה במועדון היא כי גם הוא יעזוב כבר בשבוע הבא. לאחרונה קיבל הבלם מספר הצעות וגם הוא מבין כי עדיף לקריירה האישית שלו לעבור לקבוצה אחרת ולא להישאר בחיפה שם יישב ביציע עד חודש ינואר.


אוהדי מכבי חיפה. בשורות משמחות (עדי אבישי)
אוהדי מכבי חיפה. בשורות משמחות (עדי אבישי)


לאחר שנתיים: הושג אישור להכניס את דגל הפריסה הענק לסמי עופר
מזה שנתיים מנהלים אוהדי מכבי חיפה תהליך כדי לזכות בהיתר להנפת דגל הפריסה הענק ביציעי אצטדיון "סמי עופר". הבוקר נמצא הפתרון שיאפשר לקהל הירוק להניף את הדגל הססגוני כבר במשחק הביתי מול הפועל באר שבע.


על פי הסיכום, אוהדי מכבי חיפה יצטרכו לטבול את דגל הפריסה בחומר מעכב בעירה ולמסור על כך הצהרה חתומה לתחנת הכיבוי המקומית. לאחר מכן, יינתן בשלב הראשון אישור פריסה חד פעמי לדגל, בכפוף לדרישות כללי הבטיחות המחייבים, וכדי שיתקבל אישור קבוע, ייאלצו אוהדי חיפה לעמוד בדרישות מכון התקנים הישראלי.


הדבר התאפשר לאחר שיחה שניהלה הבוקר שרת התרבות והספורט מירי רגב עם נציב שירותי הכיבוי רב טפסר דדי שמחי ולאחר שגם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, הממונה על שירותי הכבאות, התערב בנושא כדי להסיר את החסמים ולמצוא פתרונות יעילים.
 



וגם: הקמע החדש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי