תומאש פקהארט צפוי לפתוח בהרכב הפועל באר שבע מול מכבי חיפה

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דני מרון

החלוץ יעלה ככל הנראה ב-11 של ברק בכר בסמי עופר, בתקווה להתאושש מההדחה הכואבת מול מאריבור כמה שיותר מהר. אכזבה בקבוצה מהגרלת הליגה האירופית

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות תנסה מחר (ראשון, 21:00) הפועל באר שבע לחשב מסלול מחדש. האלופה מתכוננת במלוא הרצינות למשחק מול "הכבשה השחורה" לשעבר, בלי הנחות ובלי פטורים לשחקני המפתח, כפי שהיה במחזור הפתיחה מול מכבי נתניה.


שיטת שלושת הבלמים שנכשלה בסלובניה תבוטל כנראה בסמי עופר. דן איינבינדר שלא שותף בהפסד למאריבור צפוי לחזור להרכב. שינוי נוסף שמסתמן לעומת המשחק האחרון – החזרתו של מיכאל אוחנה ל-11. השיפור המתמיד ביכולתו של אוחנה לא נעלם גם מעיניו של אלישע לוי, שזימן אותו לסגל הנבחרת לקראת המשחק מול מקדוניה. באר שבע בונה מחר על שיתוף הפעולה של אוחנה עם מאור מליקסון, שזומן אף הוא לנבחרת לאחר הפוגה ארוכה.
 

על רקע תלונותיו של מוחמד גאדיר על רגישות בשריר, תיבחן האפשרות להציב את החלוץ הצ'כי, תומאש פקהארט, בהרכב. בנושא אחר, אין זה סוד שבטרנר פנטזו על יריבות אחרות בשלב הבתים של הליגה האירופית. תוצאות ההגרלה שהועידה לאלופה את ויקטוריה פלזן, סטיאווה בוקרשט ולוגאנו רחוקות מלהצית את הדמיון, במיוחד כשבחלומות הופיעו ארסנל, מילאן או אברטון של וויין רוני.


מיכאל אוחנה. לא נעלם מעיניו של אלישע

מיכאל אוחנה. לא נעלם מעיניו של אלישע (ערן לוף)


מול האכזבה מתוצאות ההגרלה, גוברות ההערכות שטובים סיכוייה של באר שבע לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית, ולטפס לשלב 32 האחרונות במפעל. בהתייחסו לתוצאות ההגרלה, אמר המאמן ברק בכר: "עבורנו זו שנה שנייה ברציפות שאנחנו משחקים בליגה האירופית, ומחכה לנו אתגר משמעותי לפחות כמו בעונה שעברה. כל משחק במסגרת הזאת הוא חוויה, ואני בטוח שגם העונה האירופית הזאת תהיה מרתקת וטובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי