דראפיץ': "הרבה שחקנים לא הגיעו למשחק, היינו לא טובים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה היה מאוכזב מה-2:2 מול הפועל עכו: "לא הגענו למצבים, אבל אני לא חושב שזו בעיה מנטלית". שלומי דורה: "הספידו אותנו מהר מדי, אם יהיו מבצעים מהגדולות אז נתחזק". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי נתניה שוב נותרה רק עם המחמאות. היכולת של העולה החדשה הייתה טובה, הם אפילו הצליחו להפוך את התוצאה אחרי פיגור מוקדם משער של עמית ביטון שאף הורחק בהמשך, אבל שער של הפועל עכו דקה בתוך תוספת הזמן קבע 2:2 באצטדיון בנתניה והמקומיים שוב ייאלץ להסתפק בנקודה ולצערם שברו שיא שלילי של לא פחות מ-29 משחקים בליגה הבכירה ללא ניצחון.

כמובן שבשבוע שעבר היהלומים מנתניה חזרו לביתם עם נקודה ממשחק חוץ מול הפועל באר שבע ואילו הפעם הם פגשו את מי שנחשבת למועמדת כמעט ודאית לרדת ללאומית, ועל כך המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "זה היה משחק לא טוב שלנו. הרבה שחקנים לא הגיעו למשחק. יש משחקים שצריך להרוג את המשחק ולנצח גם אם משחקים לא טוב, אבל כנראה שהיה משהו מלמעלה והתיקו הגיע לעכו".



אם המחמאות מהתיקו בב"ש השפיעו:
"זה משחק אחר לגמרי. הם קצת הסתגרו ולא הצלחנו להגיע להזדמנויות שלנו. כבשנו פעמיים ממצבים נייחים, כך שלא הגענו להרבה מצבים. לא חושב שזה היה קטע מנטלי".


אם הם מועמדים לירידה
: "אמרתי שכל אחת מקבוצות הליגה, למעט הגדולות, יכולות להיות גם בפלייאוף העליון וגם בתחתון. כמו שאנחנו משחקים היום אז מצבנו לא טוב ואני מאמין שבמשחק הבא ניראה אחרת. אנחנו בימים אלה עובדים על חיזוק לחלק הקדמי".


ערן לוי בסיום. היהלומים היו קרובים לניצחון בכורה העונה (דני מרון)

לעומת זאת, מאמן הפועל עכו שלומי דורה היה מרוצה יותר ואמר: "זה הסתיים בחלוקת נקודות צודקת. נכון שאני מאוכזב כי כל השבוע עבדנו על ההתקפות המהירות של מכבי נתניה, כל רביעיית הקישור שלהם נסגרה היטב, אבל נפלנו בקטנות – במצבים הנייחים – וזה לא מתאים לנו. אם היינו קצת יותר מרוכזים ומשווים לפני, אלי היינו יכולים לנצח את המשחק, גם אם זה נשמע קצת חזירי".


הפועל עכו עדיין מתחת לאפס
: "ראינו הרבה דברים טובים היום מהקבוצה. נחישות, הקרבה, יצאה טובה להתקפות וגם רשמנו מספר החמצות שאם החלוצים היו יותר מרוכזים היינו עולים ל-0:2 והורגים את המשחק. זו קבוצה צעירה, בחיתולים, ואם יהיו מבצעים של הרגע האחרון מהגדולות אז נצרף עוד 2-3 שחקנים כי אנחנו צמאים לעומק. בסך הכל צריך להוריד את הכובע בפני השחקנים. בשבוע שעבר היינו שווים נקודה מול סכנין וזה לא יצא אל הפועל, אז לפחות היום".


מוליץ'. גם הוא רשם שתי החמצות גדולות (דני מרון)


על היריבה מכבי נתניה:
"ההבדל בינינו לבינם הוא שרוב הקבוצה שלהם נשארה והם רצים עוד עונה ביחד, הם עשו רק חיזוקים נקודתיים ואילו אנחנו עשינו רנסאנס, הפכנו את הקבוצה לגמרי. אנחנו קבוצה שהספידו אותה מוקדם מדי ואני חושב שהקבוצות פחות או יותר ברמה שווה".


"אנחנו קבוצה שהפסידו מוקדם מדי". דורה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי