קלינגר: אנחנו קבוצה רעה במובן החיובי. צפו בתקציר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עדי אבישי

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-0:2 על מכבי פ"ת: "למדנו אותם, סולומון לא עשה כלום. שש משש? זה לא מעניין אותי כרגע". רפואה: הפגרה באה לנו בזמן. ממן: קלינגר צודק, לא מספיק להיות מוכשרים

(גודל טקסט)

"זה מה שאני רוצה לראות – קבוצה רעה במובן הטוב של המילה", כך סיכם ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה, את ה-0:2 של קבוצתו בחוץ על מכבי פתח תקווה, "גם נתנו תצוגת תכלית במשך 90 דקות ולא 45 דקות כמו במשחק הקודם מול אשקלון (1:3). שש משש? לא זוכר מתי היינו מושלמים והאמת לא מתעסק עם היסטוריה זה לא מעניין אותי".

על מה זה קבוצה רעה בעיניו: "קבוצה שיודעת בכוח להוציא פאולים, לקבל צהובים שצריך, לבזבז זמן. כמובן שזה לא בא על חשבון כדורגל טוב ותכליתי".

על ההכנה הטובה למשחק: "סגרנו את מנור סולומון, שהוא שחקן גדול, והוא לא עשה כלום במשחק. לחצנו על ההגנה של פתח תקווה כי ראינו במשחק באשדוד שהיא לא מספיק מהירה וטובה. הכל עבד לנו"

על המשך הליגה: "יש לנו סגל טוב וקבוצה רעה ועם איזה חיזוקון בפגרה נוכל לעשות דברים יפים בהמשך".


ממן. "עשינו תשע מתשע לפני שמונה שנים? הפעם אני רוצה 12 מ-12" (עדי אבישי)

הקשר חנן ממן, שבישל את השער הראשון במשחק, קיבל מתנה לרגל יום הולדתו ה-28 שיחול ביום שני. "למרות שבגביע הטוטו לא נראינו מי יודע מה, הרגענו את כולם והתכוננו לליגה כי ידענו שיש לנו קבוצה טובה", אמר ממן, "שש משש זה מצוין. עשינו תשע מתשע לפני שמונה שנים? הפעם אני רוצה 12".

על הקבוצה הרעה שקלינגר רוצה: "זאת היתה הדרך של ניר בתור שחקן וזה בנה לו את הקריירה והוא גם צודק. אנחנו מוכשרים וטובים אבל צריכים גם להיות רעים".

על המטרות העונה: "אני רוצה פלייאוף עליון כמו כל שנה, אבל מוקדם להתלהב או להכתיר אותנו כאלופת המדינה, יש לנו עוד הרבה עבודה".


רפואה. "הפוועל חיפה היתה יכולה לתת לנו ארבע חמש חתיכות" (עדי אבישי)

מנגד קובי רפואה נשמע מתוסכל וגם מאוד כנה: "אפשר להפסיד אבל לא כך. המחצית שנייה שלנו היתה גרועה מאוד, שחקנים איבדו את העמדות. הפועל חיפה הסתגרה ויצאה למתפרצות. יכולנו לקבל פה גם ארבע או חמש חתיכות".

על המשך הליגה: "הפגרה באה לנו בזמן. נעשה שינויים אבל אני לא מתכוון לשלוף כעת מהמותן. נשב, נרגע ונחשוב. אני מבטיח שנעבוד קשה ונגיע לחידוש הליגה מאוששים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי