ראיקוביץ': ג'ורדי עושה עבודה טובה, נצליח תחת המנהיגות שלו

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | צילום: אריאל שלום

שוער מכבי תל אביב התראיין בסרביה וסיפר על פתיחת העונה: "אנחנו רוצים לזכות באליפות ובגביע בישראל", "יכולים לעלות לנוקאאוט בליגה האירופית, הבית הזה תפור עלינו"

(גודל טקסט)

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' התראיין היום (ראשון) לעיתון הסרבי הפופולרי "בליץ" לקראת המשחקים של נבחרת סרביה מול מולדובה ואירלנד במוקדמות מונדיאל 2018. השוער הצעיר נמצא בכושר מעולה אחרי ששמר על רשת נקיה בחמישה משמונה משחקי המוקדמות בליגה האירופית.

"שיחקנו טוב מאוד במוקדמות של הליגה האירופית", סיפר ראיקוביץ'. "היה חשוב מאוד שכבשנו מול אלטאך שער חוץ בגלל שבבית הצלחנו רק לסיים איתם בשוויון 2:2".

שלב הבתים בליגה האירופית: "אני חושב שזה בית (מכבי ת"א תשחק נגד ויאריאל, אסטנה וסלביה פראג) שנתפר במיוחד עבורנו. יש לנו צ'אנס לעבור לשלב הנוקאאוט למרות קבוצות כמו ויאריאל, אסטנה וסלביה פראג. ויאריאל קבוצה חזקה, אבל אנחנו לא נופלים משתי האחרות. הכל תלוי ביכולת שלנו. אם נפגין כדורגל טוב אני חושב שיש לנו סיכוי".

על ג'ורדי קרויף בתור מאמן והשינויים בקבוצה: "עשינו שינויים בסגל של השחקנים ומצפים שיגיעו עוד שני שחקנים עד סיום החלון. אני חושב שג'ורדי עושה עבודה מעולה אחרי שעבר מעמדת המנהל הספורטיבי למאמן. הוא כבר חמש שנים בתפקיד והוא מכיר מצוין את השחקנים וגם את יחסי הכוחות והמצב בכדורגל הישראלי. אני מאמין שתחת המנהיגות שלו תהיה לנו עונה טובה. ברור שקבוצה כמו מכבי תל אביב רוצה תמיד לזכות באליפות ובגביע הישראלי. העונה עוד ארוכה, אבל לכולם יש מוטיבציה גבוהה".

פרדראג ראיקוביץ'. מחמיא לג'ורדי (אריאל שלום)
פרדראג ראיקוביץ'. מחמיא לג'ורדי (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי