גיא לוזון: ניצחנו את הקבוצה הכי טובה אחרי שציירו אותנו ככישלון

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-1:3 על ב"ש: "ניצלנו את השטחים כדי לנצח". בוזגלו ישב ביציע והעלה סרטון ירוק שבטח הרגיז את אוהדי האקסית. בכר: "שיחקנו טוב, גאה בשחקנים", סלליך: "מצאתי בית". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"ידענו מראש שאי אפשר לנצח את באר שבע בהנעת כדור, אלא לנצח אותם בשטחים", כך סיכם גיא לוזון מאמן מכבי חיפה את ה-1:3 המרשים על באר שבע, "לכן ניקיטה רוקאביציה פתח וסינטיהו סלליך פתחו, לכן עומר דמארי נכנס וכולם  באמת כבשו".

על המשמעות של הניצחון: "ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בארץ אחרי שציירו אותנו ככישלון מוחלט. לכן אני שמח עבור הקהל שלנו שליווה אותנו גם במשחק במושבה (2:0 נגד בני יהודה). מגיע להם נחת".


על הירידה ביכולת אחרי ה-0:2:
"אחרי החמצת הפנדל התהפך המומנטום טיפה , אבל בסופו של דבר הגענו למספיק הזדמנויות כדי לכבוש יותר משני שערים וניצחנו בצדק".

על המשך הדרך: "אנחנו צריכים להיות מאוד מאוד צנועים. כמו שאם היינו מפסידים לא היינו הקבוצה הכי גרועה בארץ, זה שניצחנו לא עושה אותנו הקבוצה הכי טובה. ברור שיש לנו עוד מה לשפר כקבוצה אבל יותר קל לעשות את זה אחרי ניצחון מאשר אחרי הפסדים".


סלליך. לוזון הציב אותו בהרכב כדי לנצח בשטחים (ערן לוף)

"זה לא התסריט שחלמתי עליו (לחתום לעלות בהרכב וישר לכבוש), אבל אני שמח שיצא ככה", אמר בסיום סינטיהו סלליך, "יש לי עוד הרבה עבודה לעשות. כיף לפתוח ככה בבית עם אוהדים כאלה מדהימים".

על החזרה לישראל: "לא חשבתי לחזור ובדקתי אופציות בחו"ל, אבל ברגע שהגעתי לשמור על כושר במועדון הזה הבנתי כמה הוא מחבק אותי ואוהב אותי. אני שמח שאני פה בבית".


בוזגלו מצלם סרט ירוק (ערן לוף)

רכש נוסף של מכבי חיפה היה ביציע, מאור בוזגלו. אקס באר שבע הקפיד לצלם את הקהל הירוק ומיד העלה את הסרטון ברשתות החברתיות וקישט אותו בלבבות ירוקים. מעניין איך הגיבו לזה האדומים מבירת הנגב.

"באנו חדים ואגרסיביים. עשינו משחק טוב", אמר מאמן באר שבע ברק בכר  אחרי ההפסד, "אנחנו אמנם עם נקודה משש אפשרויות, אבל אני גאה מאוד בשחקנים ובקבוצה למרות ההפסד. אף פעם אין ביטחון וכל דבר יכול לקרות".

על הקלות שמכבי חיפה הגיעה למצבים: "זה לא בעיה בהגנה אלא משחק ההגנה. נדאג להיות קבוצה שלוחצת יותר, הם לא הגיעו נגדנו להרבה מצבים ואנחנו דווקא הגענו ולא ניצלנו. היינו קרובים להשוות גם בעשרה משחקים".


בכר. "גם בשתי העונות הקודמות התחלנו לא טוב" (ערן לוף)


על המצב בטבלה:
"גם לפני שנה ושנתיים התחלנו לא טוב את הליגה ובסוף הכל הסתדר. בסך הכל מחזור שני. נכון שהפסדנו, אבל באנו לכאן ושיחקנו טוב והראינו שאנחנו נותנים חשיבות לליגה. הפסדים קורים".

"באנו מוכנים למשחק הזה מוכנים ושיחקנו טוב", סיכם שיר צדק. "קיבלנו גול בהתקפה מתפרצת וזה בהחלט לא צריך לקרות. אם אני מסתכל על היכולת, הפועל באר שבע נתנה היום משחק כדורגל טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי