בעקבות מכבי ת"א: באר שבע נכנסה לקרב על אלמוג כהן

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettimages

אחרי הצהובים, האלופה מוכנה לשבור שיא מועדון ולשלם מעל שני מיליון יורו, אך בגרמניה טוענים: אינגולשטאט לא תשמע הצעות נמוכות משישה מיליון יורו ולכן הסיכויים נמוכים. המעבר עשוי להתרחש בינואר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נכנסות לקרב חדש. היעד: אלמוג כהן. המטרה: להשלים את העברתו עד המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הבתים בליגה האירופית בשבת לפנות בוקר (1:00 שעון ישראל). יחד עם זאת, הסיכויים להשלמת העסקה נמוכים מאוד מאחר ואינגולשטאט לא מוכנה לשמוע הצעות על הקשר המצטיין.

בימים האחרונים הגישו שתי הגדולות הצעות בגובה שני מיליון יורו ויותר על השחקן הישראלי ושמעו מהקבוצה הגרמנית שאין על מה לדבר. כהן עצמו לא שולל חזרה לישראל מסיבות משפחתיות ואף מופעל עליו לחץ לחזור, אך הוא לא מתכוון להילחם בקבוצה על מנת שתשחררו. באר שבע, אגב, מעולם לא שילמה דמי העברה כה גבוהים עבור שחקן ובמועדון מעריכים שכהן, באר שבעי במקור, ייתן להם עדיפות על פני מכבי ת"א.

בגרמניה טוענים שרק הצעה בגובה שישה מיליון יורו תשכנע את הבווארים לנהל מגעים. אינגולשטאט דחתה בקיץ הצעה מאיינטרכט פרנקפורט על כהן, שדרגה את חוזהו ב-30 אחוז והחתימה אותו עד 2021. בסביבתו של השחקן טענו: "עשו בשבילו דברים שאף קבוצה לא עושה".

הקשר בן ה-28 ישהה השבוע בישראל לצורך משחקי הנבחרת מול מקדוניה ואיטליה וככל הנראה יהיה נתון ללחץ רב מצד שתי הגדולות. לא מן הנמנע, אגב, שכהן יישאר באינגולשטאט עד ינואר ואז ישוב לישראל. כהן התחיל את עונתו החמישית באינגולשטאט ועד כה פתח בכל ארבעת משחקי הליגה של קבוצתו. אגב, סעיף השחרור בחוזהו של כהן עומד על חמישה מיליון יורו, אך תקף רק מהקיץ הבא.

אלמוג כהן. סיכויים נמוכים שיגיע לאלופה (gettyimages)
אלמוג כהן. סיכויים נמוכים שיגיע לאלופה (gettyimages)

אלמוג כהן נולד בבאר שבע ובגיל 13 עבר לטוברוק. הוא שיחק במכבי נתניה, נירנברג והפועל תל אביב לפני החתימה באינגולשטאט בקיץ 2013. אשתקד הבקיע שבעה שערים ב-31 משחקים בבונדסליגה, אך קבוצתו נשרה לליגה השנייה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי