בניון: "אמרתי במחצית שאבקיע. מצחיק לדבר על אליפות"

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

קשר בית"ר ירושלים, שנגח את המהפך בדרך ל-1:4 על אשדוד: "יש קבוצה חזקה, אבל לא צריך להסתנוור מהניצחונות". גיל לבנדה: "יכול להמשיך עד סוף העונה". ראובן עטר: "שיחקנו עם בלם אחד שפה רק כמה ימים"

(גודל טקסט)
 בית"ר ירושלים עם שבעה שערי זכות אחרי שני מחזורים, ספגה רק פעם אחת והיא כמובן עם 100 אחוזי הצלחה ולבדה במקום הראשון בליגת העל אחרי 1:4 על מועדון ספורט אשדוד.


רק לפני כעשרה ימים הוחלט לפטר את שרון מימר ממשרת מאמן בית"ר ירושלים, אך מחליפו (הזמני, מחזור שני ברצף) גיל לבנדה חוגג אוויר פסגות ובסיום המשחק אמר: "אני מאוד מרוצה. אם לומר את האמת אז פתחנו רע את המשחק ונקלענו לפיגור. האדום בהחלט עזר לנו, אבל גם ביתרון מספרי צריך לדעת לשחק וזה היה המסר שלי גם במחצית – המון סבלנות, לא לפרק את המערך ולהשתגע ובסוף יגיע הגול. אני שמח שגם החילופים עזרו ואפשר לצאת לפגרה שמחים".



ההחלטות המקצועיות במהלך המשחק: "אני איש של צוות ומאוד מאמין בעבודת צוות. אנחנו מתייעצים, אני שוקל ובסוף מקבל את ההחלטה. אני שמח שההחלטות עבדו טוב והניצחון הוא של כולם".



ז'אורז'יניו חוגג שוויון. "גם ביתרון מספרי צריך לדעת לשחק" (עדי אבישי)


הרגשתו כמאמן ראשי בבית"ר ירושלים
: "אני יכול להמשיך עד סוף העונה, אבל לא חושב יותר מדי. כל עוד יגידו לי אמשיך הלאה. טוב לי ואני נהנה".


אם יגיע חיזוק נוסף עד תום החלון והריצה בצמרת
: "אני מאוד מקווה שנצרף שחקן בהגנה, אולי שניים, כי בשביל לרוץ עונה שלמה צריך יציבות. ננסה להתקדם ממשחק למשחק ולחבר ניצחונות. בית"ר צריכה להיות למעלה, וכמה למעלה זה תלוי ביציבות".



לבנדה. יוצא לפגרת הנבחרות כשהוא במקום הראשון (עדי אבישי)


יוסי בניון התייצב גם כן לראיון ואמר אחרי שער הבכורה שלו בליגה במדי בית"ר: "התחלנו טוב את העונה וכמובן שה-0:3 על מכבי תל אביב נתן לנו ביטחון. לא פתחנו טוב והסתבכנו קצת, אבל ידענו לחזור ולהציג את היכולת שלנו. נצליח רק אם נבוא מוכנים לכל משחק".


אם הוא כשיר לתשעים דקות: "במחצית אמרתי שיש לי הרגשה שאני אתן גול. כל שחקן רוצה לשחק ומי שלא רוצה הבעיה היא אצלו. אני שמח לעזור גם כשאני עולה מהספסל וגם היום כשפתחתי. אני נהנה ומנסה לעשות את המקסימום".



בניון. "יהיה מצחיק לדבר על אליפות" (עדי אבישי)


הקהל של בית"ר והציפיות הגבוהות: "זה יהיה מצחיק לדבר על אליפות, אנחנו רק במחזור השני ויש קבוצות חזקות. אם באמצע הסיבוב השני נהיה באותו המצב או צמוד אז אני אוכל לדבר אחרת. יש פה קבוצה טובה וחזקה, אבל לא צריך להסתנוור מהניצחונות".


ראובן עטר, שקבוצתו ירדה למקום הלפני אחרון (הודות למינוס של עכו), אמר: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים על הרצון והמחויבות. היינו טובים והיינו שווים יותר משער אחד במחצית הראשונה, אבל קיבלנו שלושה שערים ממצבים נייחים ובפינה הקרובה אמור היה להיות השחקן שהורחק. יש הרבה דברים מעודדים למרות ההפסד הכואב, גם הצטרפו אלינו שני שחקנים טובים שראיתם היום ואני מאמין שבעתיד יהיה יותר טוב".


הבור שנפער עקב מכירת חאתם אלחמיד
: "הבאנו בלם טוב שאני מאוד מרוצה ממנו. כפי שאמרתי, הורחק לנו בלם כשהובלנו ואני לא מדבר על אם היה אדום או שלא. לצערי שמתי אחרי ההרחקה שחקן נמוך והקדימו אותו כל פעם, אבל זה לא יחזור שוב".



עטר. "לא רציני לומר שיש לנו בעיית אופי" (עדי אבישי)


פעם שנייה בה אשדוד שומטת יתרון ומפסידה
: "זה לא רציני לומר שיש לנו בעיית אופי. הורחק לנו בלם, וגם ככה הבלם שנשאר הוא חדש ופה רק כמה ימים, אז אין קשר בין המשחקים. מי שמבין כדורגל וראה את המשחק יודע שיש לי קבוצה טובה".


מצב הסגל: "אני מניח שעד סיום חלון ההעברות נצרף זר נוסף ועוד ישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי