סכנין מעוניינת בעוואד, חיפה: לא מועמד להשאלה

עוואד
עוואד | ערן לוף

ראשי סכנין ינסו להשאיל את החלוץ, אך ספק אם המהלך יצא לפועל. שחטאר דוניhצק מקשה על שחרורו של טוטוביצקי. גורמים במועדון מנסים להחזיר את נסאר

(גודל טקסט)

למרות 100 אחוזי הצלחה לאחר שני מחזורים, בבני סכנין מבינים כי היכולת של הקבוצה צריכה להיות טובה יותר וגם סגל הקבוצה צריך להיות עמוק יותר. במועדון מקווים להתחזק בשני שחקנים עד לסיום מועד ההעברות, והרצון להחתים לפחות אחד מהם כבר עד סוף השבוע הקרוב.

בסכנין ממשיכים במאמצים להנחית בישראל את הקשר האוקראיני אנדריי טוטוביצקי. למרות שכל הפרטים כבר סוכמו בין המועדון לשחקן, הקבוצה האוקראינית של השחקן, שחטאר דונייצק, מקשה על שחרורו. בסכנין עוקבים אחר התפתחויות ומקווים שהנושא יוסדר עד סוף השבוע.

שחקן נוסף בו חושקים במועדון הוא חלוץ מכבי חיפה מוחמד עוואד. האחרון הרשים את הצוות המקצועי וביקשו מההנהלה לעשות מאמצים ולהביאו לקבוצה. בסכנין מתכוונים לפנות רשמית בימים הקרובים למכבי חיפה בנושא עוואד. "הוא הישראלי המוביל שאנחנו רוצים אותו ונלך עליו בכל הכוח" אמרו במועדון. יחד עם זאת, מכבי חיפה הודיעה: "החלוץ כלל אינו מועמד להשאלה, כך שכל התעסקות בו מיותרת".

שחקן נוסף ששמו עלה בקבוצה הוא הקשר סיראז' נאסר. השחקן שיחק בעונה שעברה בקבוצה ובקיץ חתם בקבוצת קוקסי האלבנית. הוא עזב לפני מספר ימים את הקבוצה וחזר לישראל. גורמים בהנהלת הקבוצה הציעו לצוות המקצועי לנסות ולהחזיר את השחקן לקבוצה.

סיראז' נסאר. יחזור ללבוש את מדי סכנין (אבי רביבו)
סיראז' נאסר. יחזור ללבוש את מדי סכנין? (אבי רביבו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי