צפו בעטר מדבר: אוהדי מכבי ת"א – הדבר הכי טוב שקרה לי בקריירה

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

החלוץ, שחזר לצהובים, התראיין לאתר הרשמי: "זה הבית שלי. אחרי תקופה מאוד מורכבת הדבר שאני הכי מחכה לו זה לחזור לשחק כדורגל וליהנות". הרכש הגיע לחנות האוהדים, מאות חיכו לו

(גודל טקסט)
אתמול (רביעי) אלירן עטר חזר להתאמן במכבי תל אביב, אחרי שסאגת העברתו הארוכה ממכבי חיפה סוף סוף הסתיימה. לאחר תקופה קשה, בה ספג קללות מהאוהדים הירוקים ובמשחקים האחרונים לא היה בסגל, עטר יחזור להתרכז בכדורגל. היום עטר התפנה לראיון קצר באתר הרשמי של מכבי ת"א. אחר הצהריים הגיע הרכש לחנות האוהדים בראשון לציון שם חיכו לו מאות מהם. 

"אני מאוד נרגש ושמח ללבוש את החולצה הצהובה. שמח לחזור הביתה, מכבי זה הבית שלי", אמר החלוץ בן ה-30 שזכה עם הקבוצה באליפות ב-2013 וגם זכה בתואר מלך השערים. "הקהל של מכבי זה הדבר הכי טוב שקרה לי בקריירה", אמר השחקן שעזב את הכרמל אחרי שנתיים וחצי, בהן אמנם זכה בגביע, אך עבר לא מעט רגעים קשים.

 



בעוד שבועיים תפתח את דרכה סגנית האלופה בשלב הבתים של הליגה האירופית אז עשוי לערוך עטר את הבכורה המחודשת שלו. "אני מאוד מחכה לליגה האירופית, עם האצטדיון המלא עם הקהל שלנו. אחרי תקופה מאוד מורכבת הדבר שאני הכי מחכה לו זה לחזור לשחק כדורגל וליהנות", אמר החלוץ ששיחק עם הצהובים בשלב הבתים של המפעל ב-2011/12.   





  

אלירן עטר (דני מרון)
אלירן עטר. "מחכה לליגה האירופית" (דני מרון)



אלירן עטר (דני מרון)
אלירן עטר. כמה מאות אוהדים חיכו לו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי