בחיפה מרוצים: "גם באירופה ראו את היכולות של קוסטדינוב"

גיאורגי קוסטדינוב
גיאורגי קוסטדינוב | AFP

הירוקים מתמוגגים מיכולתו של הבולגרי במוקדמות אליפות אירופה. הוחלט שלא לשחרר את רז מאיר מכבי לפתח תקווה בעקבות התביעה: "הגבול נחצה ביחסים בינינו"

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל עכו במחזור הבא, ובינתיים הקבוצה מתאמנת ללא שחקני הנבחרות וביניהם הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב שכבש שער גם אתמול במדי נבחרתו מול הולנד.

קוסטדינוב היה בין המצטיינים במדי בולגריה ובמכבי חיפה מעודדים מכך שהוא צפוי להגיע בכושר טוב יותר לקראת משחקי הליגה. "כל מי שפקפק בו קיבל עוד הוכחה למה רצינו אותו. גם באירופה ראו את היכולות שלו", אמרו הבוקר אצל הירוקים. קוסטדינוב צפוי להיות בהרכב בעכו, כאשר גם הברזילאי קאיו צפוי להזדמנות ב-11.

בינתיים בחיפה ממשיכים לדלל את הסגל ולאחר עזיבתו אתמול של הקשר מוחמד אבופאני להפועל רמת גן, גם הקשר הצעיר איתן וולבלום צפוי לצאת בהשאלה להפועל כפר סבא. בחיפה דורשים דקות משחק משמעותיות לשחקנים הצעירים בכדי לקבל אותם מנוסים יותר בסיום העונה הקרובה. "המטרה שלנו זה להריץ את השחקנים הצעירים ולכן אנחנו מתעקשים על דקות משחק", אמרו במועדון.


קוסטדינוב מול הולנד. "מי שפקפק בו קיבל הוכחה" (AFP)

בנוסף בחיפה החליטו שלא להעביר את המגן רז מאיר למכבי פתח תקווה. בחיפה זועמים על המלאבסים שהחליטו לתבוע את המועדון בעקבות המעבר של הבלם אליסון דוס סנטוס לירוקים ולכן בשלב זה לא יעבור שום שחקן מירוק לקבוצה של קובי רפואה. "מכבי פתח תקווה חצתה את הגבול ביחסים בינינו", אמרו בחיפה. בחיפה כבר חשבו על האפשרות לצרף מחליף אם מאיר יעזוב ועופר ורטה הוצע לקבוצה, אבל הירוקים החליטו כי במידה ויצטרכו מגן ימני מחליף אז סינטיהאו סלליך ישמש כמחליפו של ארנסט מבוקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי