חוסה רודריגס נחת בישראל, יושאל ללא תמורה למכבי תל אביב

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | ערן לוף

קשר מיינץ, שגדל בריאל מדריד, סיכם את תנאיו בשורות הצהובים ונחת בארץ על מנת להשלים את מכסת הזרים של ג'ורדי קרויף. ליאור רפאלוב עשוי להצטרף בינואר

(גודל טקסט)

יממה אחרונה לחלון ההעברות בישראל, שיינעל ב-19:00 ומכבי תל אביב קרובה לצרף את חוסה רודריגס הספרדי, שכך או כך כבר לא יוכל להשתתף בשלב הבתים של הליגה האירופית. הקשר סיכם את תנאיו בשורות הצהובים ונחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל כדי להשלים את המעבר. השחקן יושאל ממיינץ הגרמנית ללא תמורה ולסגנית האלופה תהיה אופציה לרכוש אותו בתום העונה.

ג'ורדי קרויף, שצירף בלחץ זמן בשבוע שעבר את הבלם הצרפתי ז'אן סילבן באבין, שחקן שהומלץ בימים האחרונים של החלון על-ידי סוכן שחקנים, נאלץ פעם נוספת לצרף שחקן ברגע האחרון, כזה שלא היה ברשימות המקוריות של המועדון. רודריגס, שישלים את מכסת הזרים של הצהובים, כאמור לא נמצא בתכניות של הקבוצה מהבונדסליגה.



הקשר אמנם גדל בריאל מדריד, אך רשם דקת ליגה אחת בלבד בספרד. רודריגס היה השחקן הצעיר ביותר שהופיע במדי הבלאנקוס בליגת האלופות. הוא עבר בכל הנבחרות הצעירות של מולדתו ושימש כקפטן עד גיל 2019 באליפות אירופה 2013. רודריגס שיחק גם בדפורטיבו לה קורוניה ובגלאטסראיי הטורקית.


מריאל מדריד למכבי תל אביב? חוסה רודריגס (Getty)

בשלב זה במכבי תל אביב מתקשים לקדם את המו"מ מול קלאב ברוז', אחרי שהצעה באזור המיליון יורו על ליאור רפאלוב נדחתה על ידי הבלגים. גורם ישראלי המקורב לקבוצה הבלגית פועל לקדם את המהלך. ליאור רפאלוב השוהה עם נבחרת ישראל באיטליה אמור לשוחח היום פעם נוספת עם מנהליו ולבקש להיענות לבקשת מכבי תל אביב. אם לא תהיה פריצת דרך בשעות הקרובות המהלך ידחה לחלון ההעברות של ינואר 2018. לפי התקשורת הבלגית, ברוז' תהיה מוכנה לשחררו בחלון הנוכחי רק עבור כ-2 מיליון יורו, אפילו מעט יותר.


יצטרף למכבי תל אביב בחודש ינואר? רפאלוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי