יממה לסגירת החלון: הפועל ב"ש עשויה להפתיע, מכבי ת"א לחוצה

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | ערן לוף

מחר (שלישי, 19:00) יינעל המועד האחרון להחתמת שחקנים. הסיכויים שרפאלוב יגיע, האפשרות שבן רייכרט יחזור, המאמץ של מכבי חיפה לדלל את הסגל והשחקנים הבכירים שנותרו חופשיים. ספורט1 עושה לכם סדר

(גודל טקסט)

מחר (שלישי, 19:00) יינעל חלון ההעברות הישראלי. פגרת הנבחרות ופרשת ערן זהבי הרגיעו קצת את הגזרה, אך עדיין נותרו לא מעט שאלות מעניינות שייפתרו ביממה הקרובה. מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ואפילו הפועל באר שבע יכולות להפתיע, מכבי חיפה מחפשת בעיקר לשחרר ומי מהקטנות תבצע מהלך משמעותי? תמונת מצב רגע לפני סגירת החלון.

1. הגדולות. הפועל באר שבע מגלה הקיץ שוב ושוב שאלילת המזל שליוותה אותה ברחה כנראה מהחום של בירת הנגב. אם פתיחת העונה הבעייתית בליגה, ההדחה מליגת האלופות ומכת הפציעות לא מספיקות, וירוס פיפ"א נחת על האלופה והשבית לה את המגן הימני הבכיר בן ביטון למספר שבועות. לברק בכר יש את דור אלו, מתן אוחיון ואפילו איסק קואנקה (כשיהיה כשיר בעצמו), אבל באר שבע של השנה לא לוקחת סיכונים וחוץ מזה, אלונה ברקת היא אלופת העברות מפתיעות של הרגע האחרון. להזכירכם, היום האחרון להעברות ביץ 2016 הנחית בב"ש את מיכאל אוחנה.

מכבי ת"א מחפשת וזה לא סוד. ליאור רפאלוב כנראה לא יגיע לפני ינואר. העסקה מסובכת בשל ההתעקשות של קלאב ברוז' (וחוסר הנכונות לנהל מו"מ אמיתי עם הצהובים אחרי פרשת טל בן חיים) והעובדה שקשר הנבחרת נמצא באיטליה ולא יכול לעבור בדיקות רפואיות. קשר שישלים את מצבת הזרים על הכוונת וישפיע על עתידם של הצעירים. הקטנות מחכות בסבלנות שג'ורדי קרויף ישאיל. דור פרץ, שון גולדברג ואליאל פרץ על מזוודות.


ישוב לישראל? ליאור רפאלוב (דני מרון)

2. בבית"ר ירושלים ההתלבטות של הרגע האחרון קשורה בזהות שחקן ההגנה שיצטרף. שון גולדברג קרוב וכנראה התכנון לגביו הוא שישחק כבלם. פול אדגר, שכבר הועבר בבקרה, אמור כרגע להיות חלק מהסגל. פתיחת העונה הטובה הרגיעה את הלחץ של בית"ר למצוא את המחליף לחסוס רואדה ובכל מקרה, הקבוצה תוכל להמשיך להיות פעילה בשוק השחקנים החופשיים.

3. הסגל של מכבי חיפה עמוס וגיא לוזון צריך בעיקר לדלל. מוחמד אבו פאני כבר הושאל להפועל רמת גן, רז מאיר ביקש לעזוב, שון ויסמן, עמית זנטי ואיתן וולבלום ימצאו קבוצה של הרגע האחרון כדי לקבל דקות משחק. הירוקים הזניחו הקיץ את את דור העתיד כדי להביא שחקנים שיספקו תוצאות מיידיות. לא בטוח שהעובדה שהשחקנים הללו נשארו בסגל עד הרגע האחרון תתרום ללוזון. עכשיו, כולם צריכים לקבל החלטות תחת לחץ.

4. הפתעות. ב"ש ומכבי ת"א ניסו לטרוף את הקלפים עם שמות כמו אלמוג כהן ורפאלוב. הפוקוס יעבור ביום האחרון לגיא מלמד, שמבוקש בבאר שבע, בן רייכרט, שמעמדו בזולטה מעורער, אוראל דגני שקשור בחוזה עם הפועל תל אביב ואפילו גדי קינדה (אשדוד אוהבת עסקאות גדולות של הרגע האחרון) או פיראס מוגרבי שנמצא בכושר מצוין הוזכרו לאחרונה כמי שעשויים להיות חלק ממעבר מפתיע.


עשוי למצוא את עצמו בקבוצה גדולה. בן רייכרט (זולטה – האתר הרשמי)

5. מבין הקטנות, מכבי פ"ת מחפשת שחקן הגנה ושחקן (מתנהל מו"מ עם ירין חסן) התקפה ומכוונת לעבר מושאלי מכבי חיפה ובאר שבע (במסגרת עסקת מלמד), בני סכנין רוצה להעמיק את הסגל, בני יהודה עשויה לצרף עוד מושאל ממכבי ת"א, הפועל חיפה מכוונת לעבר קשר אחורי (דור פרץ), אשדוד רוצה גם היא לצרף שחקן קישור וניהלה עד לאחרונה מגעים עם חסן אבו זייד ממכבי אחי נצרת, הפועל עכו בונה על שחקני דודו דהאן וגם הפועל רעננה מחפשת מציאות של הרגע האחרון. מכבי נתניה מחפשת להשאיל צעירים.

6. שחקנים חופשיים: שמות בולטים כמו אייל משומר, דודו ביטון, ליאור לוי, שלומי ארבייטמן, סיראז' נאסר ועופר ורטה נותרו ללא קבוצה ויכולים לעבור גם אחרי סגירת החלון.


עדיין לא שחקן בית"ר. שלומי ארבייטמן (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי