וואקמה מחפש קבוצה באירופה. הערכות: הפועל ב"ש תיענה בחיוב

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

סוכנים מחפשים עבור הניגרי אופציה מעבר לים לקראת ינואר. גיא מלמד הגיע על מנת לתת עומק ולהוות אופציה לשהר ופקהארט. מתן אוחיון צפוי לשחק מול הפועל אשקלון

(גודל טקסט)

סימן קריאה וסימן שאלה מתלווים לעסקת החתמתו של גיא מלמד בהפועל באר שבע. חלוצה הפורה של מכבי פתח תקווה בעונה שעברה יחווה לראשונה בקריירה שלו אנרגיות של קבוצה גדולה, וכאשר יחלים מניתוח הבקע שעבר יתבקש לפרוע שטרות. מלמד משתלב בשורות האלופה כשהיא משוועת לרגליים עובדות, ובעיקר בריאות.

לא מצפים ממנו שייכנס לנעליו של מאור בוזגלו, אלא שיספק את הערך המוסף. יהיה מעניין לראות כיצד הרכש שהגיע מהחממה הלוזונית משתלב לצדו של בן שהר, בידיעה ששניהם מתנועעים באותה טריטוריה. בבאר שבע מקווים שמלמד ישתלב ברוטציית החלוצים ויעניק עומק לברק בכר.

בטרנר יגידו לכם שאין קשר בין המהלך הבהול משהו לבין העיכובים המתמשכים בהחתמתו של שהר על חוזה חדש, ויעדיפו שלא לעסוק כרגע באפשרות ששהר יסיים בתום העונה את חוזהו במועדון ויעזוב.

התפוקה המרשימה של מלמד בקבוצתו הקודמת נוטעת את התקווה שבאר שבע תצליח בהדרגה להשתחרר מהתלות שפיתחה בטוני וואקמה. הגנרל שומר את קלפיו צמוד לחזה, ורק בודדים במערכת מודעים לתוכניותיו לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. בהקשר זה ציינו בסביבתו הקרובה כי לא מן הנמנע שכמה סוכני שחקנים בחו"ל, בנוסף לסוכנו הישראלי אבי נמני, קיבלו את המנדט לחפש עבורו מועדון חדש ביבשת, כאשר ההצעה הקוסמת ביותר תיענה בחיוב.


עתודה לבן שהר? מלמד (הפועל באר שבע, רשמי)

עד שוואקמה ישלים את הכנותיו לקראת המראה ליעד חדש, תנסה האלופה לשנות כיוון – ולקטוע רצף של שני משחקים מאכזבים שבהם ליקטה נקודה אחת מתוך שש אפשריות. המשחק הקרוב, מול אשקלון (שבת, 20:30, ספורט1), מסומן כנוח להשארת הנקודות בטרנר, למרות מכת הפציעות שמהן סובלת הקבוצה.

ההגנה של ברק בכר תשנה את פניה. בלי בן ביטון הפצוע ולואי טאהא המורחק יידרשו אלתורים בחלק האחורי בנוסף כמובן להיעדרו של מיגל ויטור הפצוע. דור אלו יפתח בהרכב, וכנראה שגם מתן אוחיון יוזנק לכר הדשא.

 


וחזרה לקואנקה: הקהל מתחיל להבין שבכל הקשור לקשר הספרדי חוסר הוודאות הוא הדבר הוודאי ביותר, ובכל זאת מקווים שסוף סוף אפשר יהיה לראות את ביצועיו על כר הדשא.


ההצעה הקוסמת ביותר תיענה בחיוב. וואקמה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי