אזולאי: התאכזבתי שלא חזרתי הביתה בשנתיים האחרונות

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | מכבי חיפה, אתר רשמי

קשר הרכש של מכבי חיפה בראיון לאתר הרשמי: "חיכיתי לזה, מבחינתי זה ברור מאליו. רוצה תארים. תמיד חלמתי להגיע לבוגרים". בקבוצה כועסים על זנטי שלא האריך חוזה

(גודל טקסט)

מועד ההעברות בליגת העל תם, ומכבי חיפה הייתה היא מהקבוצות ששחררו הכי הרבה שחקנים, הן הזרים שנכשלו בשנה שעברה והן השחקנים הישראלים, כאשר גם ביום האחרון של החלון נפרדו מהקשרים מוחמד אבו פאני ואיתן וולבלום, כמו גם מהחלוץ שון וייסמן.

במועדון שיבחו את ראשי המועדון, ובעיקר את המנכ"ל אסף בן דב שבניגוד לשנים האחרונות דאג כי כל ההשאלה תיענה בתשלום מיידי או במחשבה לעתיד, כמו במקרה השחקנים הצעירים, שם הוסבר לקבוצות ששאלו את וולבלום ואבו פאני כי הם מתחייבות לדקות משחק מרובות לשחקנים.

הקשר שלומי אזולאי התייחס בראיון לאתר הרשמי של המועדון לחזרה לקבוצת נעוריו: "זאת השאלה שחיכיתי לה הרבה זמן. גדלתי במכבי חיפה כמו שכולם יודעים והייתי קפטן בנוער. מבחינתי זה היה ברור מאליו שאני אחזור. בשנתיים האחרונות הייתי צריך לחזור, זה לא קרה ומאוד התאכזבתי. השנה זה קרה ואני שמח. זה מאוד מרגש בשבילי לחזור הביתה למועדון שבו גדלתי. כשהייתי קטן הייתי מביא כדורים בקרית אליעזר ותמיד חלמתי להגיע לבוגרים. בסוף אני כאן אחרי הרבה שנים, אני שמח מאוד ומקווה שהשנה נצליח".

הציפיות מהעונה: "הציפיות שלי להתאקלם כמה שיותר מהר בקבוצה ובמועדון. בפן האישי, זה כמובן להצליח ולתקוע יתד בקבוצה, אם אפשר גם בהרכב אני אשמח מאוד. להשתפר ולהתפתח כשחקן כדורגל כמובן. בפן הקבוצתי, להגיע להישגים ולהביא תארים לקבוצה".


עוצמת המועדון: "זה משהו שהורגלתי אליו גם כשהייתי קטן. יש דברים שהשתנו כמו החדרי הלבשה, אבל המקצוענות והתנאים הכי טובים שיש זה משהו שאני רגיל אליו. אני שמח לחזור למכבי חיפה, ללבוש את החולצה הזאת. זה היה מאוד מרגש בשבילי, קצת מוזר בהתחלה אבל מאוד מרגש".

בינתיים, השחקן היחיד שנותר בקבוצה ולא היה בתוכניות להישאר הוא הקשר עמית זנטי. זנטי אמנם היה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל אך חיפה התנתה את ההשאלה שלו בחתימה על חוזה חדש, וכאשר נציגיו לא הגיעו לסיכום, השחקן נשאר במועדון. גורמים בחיפה כעסו על כך שהשחקן בחר שלא לחתום, ובשלב זה לא ברור מה יהיה עתידו בעונה הקרובה.

עמית זנטי
עמית זנטי. בקבוצה כועסים עליו (ערן לוף)

הקשר אמנם שותף אתמול במשחק האימון מול עירוני טבריה, אבל נראה כי לא יזכה לדקות מרובות בסגל וצפוי לבלות ביציע. בסביבתו של השחקן אמרו: "עמית הוא מקצוען, ווינר בנשמה והוא יילחם על מקומו בהרכב". בחיפה לא הסתירו את האכזבה ואמרו בתגובה: "זנטי לא היה בתוכניות של הצוות המקצועי ולכן בכל מקרה היה מיועד להיות מושאל. זה לא השתנה".

מאידך במועדון הביעו שביעות רצון מהניצחון אתמול על טבריה, ולמרות שמדובר בקבוצה מליגה א, במועדון הירוק ציינו לטובה את חוליית החוד שם שוב הרשימו גם החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס, וגם ניקיטה רוקאביציה שכבשו צמדים. עומר דמארי זכה אף הוא למחמאות ונראה כי החלים כמעט לחלוטין מהפציעה. "אין ספק שללוזון יהיה כאב ראש חיובי בחוד העונה", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי