אמיה טגה שוחרר ממכבי נתניה: "הבית השני שלי מגיל 11"

אמייה טגה
אמייה טגה | אודי ציטיאט

אחרי שכבר בחודש שעבר ביקש להשתחרר אם הוא מחוץ לתוכניות, החליטו בעיר היהלומים להיפרד מהקשר: "אוהבים אותך ומאחלים בהצלחה בכל אשר תבחר"

(גודל טקסט)
 מכבי נתניה הודיעה הערב (רביעי) על סיום דרכו ושחרורו של אחד מסמלי המועדון, אמייה טגה.


בהודעה שפרסמה הקבוצה נמסר: "המועדון רוצה להודות מקרב לב לאמיה, על שנים רבות ונפלאות במועדון. מגיל ילדים ועד לשנים רבות בקבוצה הבוגרת של המועדון, שנים בהם היווה אמיה דמות למודל וחיקוי, דמות אשר לימדה רבים, ואנו בטוחים שעוד תלמד, שכדורגל זה הרבה יותר מרק ספורט. המועדון מאחל לאמיה טגה הצלחה רבה בכל אשר יבחר בעתיד, ואנו בטוחים כי העתיד יאיר לו פנים, בכל אשר יבחר. אוהבים אותך אמיה!".




כבר בחודש שעבר פרסמנו כי טגה מאוכזב ממעמדו ודורש לשחררו לאלתר אם הוא לא בתוכניות. הקשר אף העלה הערב פוסט מרגש בעמוד האינסטגרם וכתב בין השאר: "לצערי אני עוזב מועדון שהיה בשבילי הרבה מעבר לקבוצת כדורגל. זה היה הבית השני שלי מגיל 11. הילדים שלי נולדו לתוך מכבי נתניה. אני מאחל הצלחה גדולה בהמשך הדרך וכמובן לקהל המדהים שנותן בכל משחק תצוגת עידוד מדהימה".


טגה, יליד אתיופיה, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי נתניה ושיחק בקבוצת הבוגרים מ-2004 ועד 2010, אז עבר לשנתיים להפועל אשקלון. בין השנים 2012 ל-2015 הוא שיחק בהפועל עכו ולאחר מכן חזר למכבי נתניה, איתה שיחק בליגת העל ובלאומית בשנתיים האחרונות. העונה הוא לא שותף אפילו דקה במשחקי הקבוצה.


 

לא הסוף שעליו חלמתי, בכדורגל כל תוצאה אפשרית עד הדקה ה90+תוספת זמן. לצערי היום אני עוזב מועדון כדורגל שהיה בשבילי הרבה מעבר לקבוצת כדורגל,מועדון שהפך להיות הבית השני שלי מגיל 11. אני כבר לא אלבש את החולצה בצהוב שחור (כשחקן), הילדים שלי נולדו לתוך מכבי נתניה אז אולי בעתיד. אני מאחל הצלחה גדולה לקבוצה בהמשך הדרך, וכמובן לקהל המדהים שנותן בכל משחק תצוגת עידוד מדהימה ונותן הרגשה של משחק בית גם במשחקי חוץ. ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

A post shared by Imayetaga (@imayetaga) on



בתוך כך, במכבי נתניה מתכוננים למשחק הליגה מול הפועל רעננה שייערך ביום ראשון, במטרה לצבור ניצחון ליגה ראשון העונה, לאחר ספיגת שער השיוויון במשחק הקודם מול הפועל עכו. מי שצפויים לחזור לסגל אלו ברנקו ורגוץ', שלראשונה העונה יתלבש וכמו כן אלחסן קייטה, חלוץ הרכש החדש.


בנוסף לכך, בן צעירי יחזור מהשעייה ולמאמן סלובודאן דראפיץ' צפויה התלבטות אם לפתוח איתו או עם חגי גולדנברג, שהציג יכולת טובה מול עכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי