עדן בן בסט: יש לנו התקפה מהטובות בליגה

בן בסט
בן בסט | ערן לוף

יותר מ-4000 אוהדים צפויים להגיע בשבת למשחק מול בני יהודה (19:15, ישיר בספורט 3). החלוץ נחמיא לגל אראל. אופציית סיראז' נסאר עדיין על הפרק

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחק הליגה מול בני יהודה בשבת (19:15, ישיר בספורט 3), כאשר במועדון מקווים להמשיך את רצף הניצחונות.

במועדון החליטו לערוך את האימון אחר הצהריים בכדי שכל הסגל יתאמן לאחר חזרתם של הקשר מקסים פלקושצ'נקו והחלוץ המולדבי ראדו גינסארי שחזרו ממשחקי הנבחרות. המאמן ניר קלינגר צפוי להמשיך עם שיטת ארבעה שחקני הגנה כאשר לא מן הנמנע שפלקושצ'נקו יעלה בהרכב של הקבוצה. החלוץ עדן בן בסט עדיין פצוע, אך נראה שיהיה כשיר למשחק.

בן בסט אמר לקראת המשחק: "יש לנו משחק קשה מול קבוצה טובה, אבל עשינו שני משחקים טובים ונרצה להמשיך ביכולת. אני שמח על הצטרפותו של גל אראל ברמה האישית ואני חושב שהוא שחקן מצוין שיתרום לנו".


בן בסט. הפועל חיפה תמשיך ביכולת הטובה? (ערן לוף)

"אני חושב שיש לנו התקפה מהטובות בליגה", התייחס בן בסט לחלק ההתקפי של הקבוצה. "חוץ מזה יש לנו תחרות בריאה גם מהספסל ובכלל באופן כללי יש לנו סגל שחקנים איכותי שצריך להוכיח את עצמו על המגרש".

שם נוסף שעלה לאחרונה כמועמד לחזק את הסגל של קלינגר הוא הקשר סיראז' נסאר. במועדון ישוחחו עם נציגיו של השחקן כשבשלב זה נראה שהאופציה קיימת ולא מן הנמנע שנסאר יצטרף בהעברה חופשית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי