פרסום ראשון: סוטיריס ניניס הגיע להתרשמות במכבי פתח תקווה

ניניס
ניניס | Gettimages

ילד הפלא היווני בעבר שצמח בפנאתינייקוס נחת הלילה בארץ ועשוי להוות חיזוק מרשים למלאבסים. ניצח בעבר את ישראל של לואיס פרננדס. המגן אייל משומר החל להתאמן בקבוצה ועשוי לחזק את הסגל של קובי רפואה

(גודל טקסט)
פרסום ראשון. ילד הפלא של הכדורגל היווני ומי שכונה "מסי היווני", סוטיריס ניניס, הגיע להתרשמות במכבי פתח תקווה ועשוי להוות רכש מרשים מאוד למלאבסים. הקשר בן ה-27 שוחרר לפני יומיים ממכלן הבלגית ונחת הלילה (בין רביעי לחמישי) לצורך בדיקות וחתימה. ניניס, שסבל בקריירה מפציעות לא פשוטות, ייבדק היטב והוא מועמד לשמש כמחליפו של גידי קאניוק. מדובר בקשר בעל שליטה נהדרת בכדור 


ניניס גדל ככישרון אדיר ביוון ונחשב לתקווה הגדולה של הכדורגל המקומי. הוא צמח בפנאתינייקוס ורשם במדיה מעל 100 הופעות. ב-2004 רשם את משחקו הראשון בבוגרים תחת המאמן ויקטור מוניוס וזכה בתואר השחקן המצטיין של המשחק מול איגאלו. הוא השחקן השני הכי צעיר בתולדות המועדון לאחר שערך בכורה בבוגרים בגיל 16. בעבר דחה הצעה לשחק תחת נבחרת אלבניה הצעירה אחרי שנולד להורים יוונים ששהו באלבניה.


 


בעונת 2007/8 הוא סבל מפציעות רבות ואלו הובילו לנסיגה בקרייה שלו. פציעות לאורך כל הדרך. בעונת 2008/9 תחת המאמן האנק תן קאטה עוזרו של אברם גרנט בעבר בצ'לסי הוא שיחק בקביעות אצל פאו וגם היה אחד הקפטנים הכי צעירים בתולדות המועדון. בפברואר 2010 הפגין את משחקו הטוב ביותר מול רומא בליגת האלופות כאשר עזר לפנאתינייקוס לנצח אותה 2:3.



ניניס מעל שוויינטייגר, ילד הפלא (Gettyimages)


ב-2012 עבר לפארמה היוונית שם שיחק עונה וחצי וחזר ליוון לפאוק סלוניקי. בהמשך חזר לעוד עונה בפנאתינייקוס ובינואר 2016 בבלגיה, תחילה בשרלרואה שם רשם 26 הופעות וכבש ארבעה שערים. העונה חתם במכלן ממנה שוחרר אחרי הופעה אחת כמחליף. בנבחרת יוון יש לו 32 הופעות ושלושה שערים, אחד מהם בבלומפילד ב-0:1 על ישראל של לואיס פרננדס. במקביל, ביוון דווח שקסאנטי המקומית מעוניינת אף היא בשחקן.



ניניס, ירשים את רפואה? (AFP)


מכבי פתח תקווה נוהגת בשנים האחרונות להנחית זרים בעלי רזומה מרשים. הבלם הספרדי הוותיק קרלוס קווייאר שיחק אשתקד במועדון והעונה הגיעו ז'והאן מרסיאל, אחיו של אנתוני מרסיאל לקבוצה וקפטן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק שהחליף את קווייאר שנטש לקריית שמונה.


במקביל, המגן אייל משומר ששיחק אשתקד בהפועל תל אביב החל להתאמן במועדון. משומר בן ה-34 נחשב לשחקן חופשי ויכול להצטרף גם לאחר סגירת החלון ולחזק את הסגל של קובי רפואה.




משומר, מצא תחנה חדשה? (דני מרון)


הקבוצה ממלאבס פתחה את העונה עם ניצחון 1:2 על אשדוד והפסד 2:0 להפועל חיפה. לאחר שאיבדה בפגרה את גידי קאניוק שעבר לפחטקור בקזחסטן, נמכר בימים האחרונים החלוץ גיא מלמד להפועל באר שבע והתווסף לדור אלו שגם הוא עבר לאלופה. בכך איבדה הקבוצה כוח משמעותי וקובי רפואה דרש לחזק את הסגל באופן מיידי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי