לוזון: בישראל ממליכים מלכים וגומרים אנשים אחרי שני משחקים

גיא לוזון
גיא לוזון | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה התייחס לכושרו של קוסטדינוב לקראת המשחק מול הפועל עכו ביום ראשון (20:15, ישיר בספורט 1) והצהיר: "מכוונים למקומות 1-3". על הסגל העמוס אמר: "ישחקו הטובים בלי קשר לגיל"

(גודל טקסט)
 אחרי ההפסד 2:0 לבני יהודה במחזור פתיחה וה-1:3 המרשים על הפועל באר שבע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, מכבי חיפה מקווה להמשיך במומנטום החיובי ביום ראשון (20:15, ישיר בספורט 1) בחוץ מול הפועל עכו.


המאמן גיא לוזון אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ברור לנו שהמשחק שהיה מול באר שבע יהיה שונה מול עכו. כמו שמצאנו פתרונות מול ב"ש, נצטרך למצוא פתרונות שונים מול עכו. אנחנו מתאמנים ועובדים על זה".




חובת ההוכחה אחרי שקיבל את הרכש שרצה:
"חובת ההוכחה תמיד עליי כמו על כל מאמן ואני לא חושב שזה השתנה".



על אתנסיאדיס שיערוך בכורה:
"הוא מתאמן איתנו כבר כמה שבועות, שחקן טוב ואיכותי. הוא לא בכושר המקסימלי שלו, אבל בכושר טוב. הוא אמור להיות חד ברחבה, יודע לסיים גם בימין גם בשמאל וגם בראש".


 



העומק בסגל:
"לצערי רק 14 שחקנים יכולים לשחק כל משחק ויהיו כאלה שבמשחק ספציפי לא ישחקו. יש לי 21 שחקני שדה ואני אבחר כל שבוע את מי שאני חושב שהכי יועילו לי כדי לנצח. זה תפקידו של כל מאמן. בכל קבוצה שחקן שלא משחק לא מרוצה וזה תפקידו להוכיח שמגיע לו לשחק".



היכולת של קוסטדינוב בנבחרת בולגריה:
"אצלנו במדינה מאוד טבעי להמליך מלכים או לגמור אנשים אחרי משחק או שניים. לא צריך לשפוט אף אחד אחרי שני משחקים לטוב ולרע. רק בינואר יהיה אפשר לתת דעה בנוגע לשחקן כזה או אחר. אני לא מתרגש מזה, אני אעשה מה שטוב למועדון שלי, בלי קשר למה שיגידו, לטוב או לרע".



המטרות לעונה הקרובה:
"המטרה של מכבי חיפה העונה היא מקומות 1-3. עבדנו בשיתוף פעולה מלא כל הקיץ ואני בהחלט מרוצה מהסגל הקיים. אני שלם איתו ומרוצה ממנו ואם נחשוב שצריך שינוי, נעשה אותו בהמשך. כרגע אנחנו ממילא לא יכולים לשנות".

קוסטדינוב מול רובן. לוזון לא ממהר להתרשם (AFP)


ההרכב:
"אצלי הטובים משחקים. בלי קשר לגיל, שם או מעמד. ההרכב ייקבע לפי תכונות שאני אחפש באופן ספציפי לאותו משחק. לדוגמא, המשחק מול ב"ש יהיה שונה מול עכו. בכל משחק אני אעלה עם הכלים שהכי מתאימים לסוג משחק שכזה. זה מה שיקבע את ההרכב, האיכות שאני מחפש".



אם ימשיך בשיטת שלושת הבלמים:
"בנינו סגל מאוד מאוזן עם איכויות שונות. אם נחליט לשחק עם שלושה בלמים נוכל לעשות את זה. אנחנו לא מקובעים ונהיה מאוד מגוונים".



מצב הפצועים:
"רמי גרשון עדיין לא כשיר לשחק, מאור בוזגלו בטח שלא. המצב של אליסון דוס סנטוס הוא 50:50. לא יכול להבטיח אם ישחק או לא. נראה אם ניקח את הסיכון".


לרשותו של גיא לוזון עמדו באימון כל שחקני הסגל, כולל שחקני הנבחרות ששבו לאימונים מלאים לאחר שהשתתפו במשחקים הבינלאומיים.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי