ג'ון אוגו: השנה אנחנו מכוונים לרבע גמר הליגה האירופית

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

קשר הפועל באר שבע התראיין בניגריה לקראת פתיחת המפעל ביום חמישי מול לוגאנו: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד, לאף קבוצה לא יהיה קל בטרנר"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש מחר (שבת, 20:30, ספורט4) את הפועל אשקלון במשחק הראשון לאחר פגרת הנבחרות, אבל העיניים של כל אנשי המועדון כבר נשואות לעבר המשחק ביום חמישי בליגה האירופית מול לוגאנו משווייץ.

"בעונה שעברה הגענו לשלב 32 האחרונות", סיפר הקשר ג'ון אוגו לכלי התקשורת בניגריה. "העונה אנחנו רוצים להתקדם עוד קצת והפעם להגיע לרבע הגמר. יש במפעל מועדונים עם תקציב וניסיון גדולים יותר משלנו, אבל אנחנו לא מפחדים מאף אחד".

"גם בשנה הקודמת שיחקנו מול מועדונים גדולים כמו אינטר וסאות'המפטון וסיימנו במקום השני בבית, אבל הפעם לא הולך להיות קל. שיחקתי בעבר נגד הקבוצות שהוגרלו איתנו, כולן קבוצות טובות".

"יש לנו בקבוצה שחקנים בינלאומיים, אבל אי אפשר להשוות את הניסיון שלנו לאלו של הקבוצות האחרות, אבל אני מאמין שבסופו של דבר הכל תלוי במה שאתה נותן על המגרש. עם התמיכה שהאוהדים שלנו נותנים לנו לאף קבוצה לא יהיה קל לשחק אצלנו בבית. מאז שעברנו למגרש החדש הפסדנו רק שלושה משחקים שם".

ג'ון אוגו. מכוון לרבע גמר הליגה האירופית (דני מרון)
ג'ון אוגו. מכוון לרבע גמר הליגה האירופית (דני מרון)

"יש קבוצות גדולות בליגה האירופית וזה לא הולך להיות קל. אם נגיע לרבע הגמר נודה לאלוהים ואם לא אז זו חוויה גדולה. עם המנטליות הזו אנחנו מגיעים השנה למפעל הזה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי