יואב כץ לשחקנים: תהיו הילדים הרעים של ליגת העל

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים דורש משחקניו "רוע" וקשיחות, קלינגר מתלבט האם להרכיב את פלקושצ'נקו בהרכב מול בני יהודה (שבת, 19:00, ספורט3). מורי, מרסלו, פרץ ויונתן כהן צפויים לקבל דקות ראשונות אצל הכתומים

(גודל טקסט)
לאחר שני ניצחונות בשני משחקים, בהפועל חיפה רוצים להמשיך בקצב צבירת הנקודות גם בשבת (19:00, ספורט3) מול בני יהודה. בצד האדום של הכרמל מצביעים על המשחק הקרוב כקשה ביותר עד כה, ולכן ניצחון נוסף ייתן ביטחון לשחקנים ולצוות המקצועי להמשך הדרך.


אתמול בשעות אחר הצהריים הקבוצה התאמנה בסגל מלא לראשונה מאז החלה פגרת הנבחרות. החלוץ המולדבי, ראדו גינסארי, ערך אימון חלקי אבל צפוי להיות כשיר למשחק מול בני יהודה. קשר הנבחרת הצעירה, מקסים פלקושצ'נקו, ערך אימון מלא. במועדון טוענים: "בני יהודה קבוצה מצוינת, שעשתה רכש מרשים במועד העברות ובכלל כל קבוצה של יוסי אבוקסיס היא קבוצה קשה".



לאחר האימון אמש התקיימה שיחת סקייפ  בין השחקנים לבעלים יואב כץ. בשיחה, הבעלים נתן את הדוגמא של דטרויט פיסטונס, שזכתה באליפות ה-NBA פעמיים ברציפות ב-1989 ו-1990. כינוי הקבוצה היה "באד בויס", משום ששחקניה היו ידועים בזכות אופיים הקשוח. כץ הבהיר לשחקנים שהוא מצפה מהם להביא "רוע" וקשיחות למשחקים.


ניר קלינגר אינו מתכוון לשנות את ההרכב והשיטה שניצחו לפני שבועיים את מכבי פתח תקווה. ההתלבטות היחידה של המאמן היא האם להחזיר את פלקושצ'נקו, שהיה מצוין כאשר נכנס כמחליף במושבה, להרכב.


מקסים פלקושצנ'קו. קלינגר עדיין מתלבט לגביו (ערן לוף)


בנוסף, במועדון מקווים שיגיע קהל רב למשחק ונראה כי יגיעו כ-4,000 אוהדים אדומים לסמי עופר. "ככל שנגרום הנאה לקהל שלנו בצורת המשחק וגם בתוצאות, כך גם נצליח" אמרו בחיפה.


בנושא אחר, שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי חגגו אמש את יום הולדתו ה-31 של החלוץ בארוחה חגיגית.


עדן בן בסט. חוגג יום הולדת (ערן לוף)עדן בן בסט. חוגג גם יום הולדת (ערן לוף)


שחקני הרכש צפויים לקבל דקות ראשונות

בבני יהודה מקווים שפתיחת העונה הטובה בכל המסגרות תעשה את שלה ומעל 700 אוהדים ילוו את הקבוצה ל"קרב הצמרת" בסמי עופר מול הפועל חיפה.


מסתמן ששחקני הרכש החדשים דן מורי, מרסלו, יונתן כהן ואליאל פרץ יקבלו דקות ראשונות במדים הכתומים. מאור קנדיל סיפר: "הצטרפו אלינו מספר שחקנים שהתקבלו בזרועות פתוחות. מי שיהיה טוב ישחק, ומי שמתאמן טוב וחזק יקבל את הקרדיט".



"התחושות טובות. אנחנו בכושר טוב ומצפה לנו משחק לא פשוט נגד הפועל חיפה שנמצאת בצמרת", המשיך המגן. "אני מקווה שנמשיך בדרך שלנו ואם נעשה כך הדרך קדימה תהיה טובה. כל משחק בליגה הוא קשה ונגיע מוכנים ודרוכים. לא משנה אם זאת הפועל חיפה או מכבי חיפה. באים נחושים, רעבים ועם תשוקה".


מאור קנדיל. אין הבדל בין זניט להפועל חיפה (עדי אבישי)
מאור קנדיל. אין הבדל בין זניט להפועל חיפה (עדי אבישי)


הרכבים משוערים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, ראסמוס סיוסטדט, רוסלן ברסקי, ראדו גינסארי (מקסים פלקושצ'נקו), חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.


בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, איציק עזוז, דן מורי (פז בן ארי), עאיד חבשי, בן תורג'מן, אליאל פרץ (סתיו פיניש), רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו (יונתן כהן) נריוס ואלסקיס, מאוויס צ'יבוטה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי