דוס סנטוס מחוץ לסגל מכבי חיפה, אלקרינאווי כשיר ויפתח בעכו

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | ערן לוף

לאחר ניצחון משכנע על האלופה ופגרת הנבחרת, הירוקים רוצים לשמור על יציבות, הברזילאי ייעדר. בעכו מקווים להפתיע, החלוץ החלים וישחק ב-11

(גודל טקסט)

מכבי חיפה רשמה במחזור האחרון ניצחון מרשים על האלופה הפועל באר שבע, ותתארח מחר (ראשון, 20:00, שידור חי בספורט1) אצל הפועל עכו. במועדון יודעים שאם ברצונם להתברג העונה בצמרת הגבוהה, עליהם לנצח גם את הקבוצות הקטנות. בעכו אמנם מרוצים מהתיקו המכובד מול מכבי נתניה במחזור האחרון, אך לא מסונוורים בגלל שהקבוצה עדיין עם מינוס נקודה.

בחיפה לא שוכחים את ההפסד במחזור הראשון לבני יהודה, אבל בטוחים כי לאור השינויים שנעשו בסגל הקבוצה ולאחר חיבור נוסף בין השחקנים החדשים, הקבוצה תראה טוב יותר. בנוסף בחיפה זוכרים את המשחק בגביע הטוטו, כאשר חיפה הובילה כבר 0:2 ואף הייתה טובה יותר, אך עכו הצליחה להשוות את התוצאה. שחקן בחיפה אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לשמור על המשכיות אחרי באר שבע. מדובר במשחק לא פשוט, אבל מכבי חיפה צריכה ויכולה לנצח בכל משחק לבטח מול קבוצה במקום האחרון".

כהרגלו, המאמן גיא לוזון תירגל מספר הרכבים באימונים האחרונים בשל הסגל הרחב והרצון לבחון את כל השחקנים. הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס לא כשיר וייעדר מהמשחק. בהתייעצות עם השחקן והצוות הרפואי, הוחלט כי הוא לא יוכל ליטול חלק בהתמודדות.

 עומרי בן הרוש יוסט לעמדת הבלם ושי בן דוד יפתח באגף השמאלי. בקישור צפויים להמשיך גל אלברמן וגיאורגי קוסטדינוב, שהרשים במשחקי נבחרת בולגריה, וגם סינטיהו סלליך ככל הנראה ימשיך לקבל את הקרדיט. ניקיטה רוקאביצה צפוי לפתוח לצד קלאוס היווני, שעשוי לערוך בכורה, ועל המקום הנוסף בחלק ההתקפי יתחרו גילי ורמוט או קאיו.

קלאוס. הרשים במשחקי האימון וכנראה יפתח בהרכב (מכבי חיפה, אתר רשמי)
קלאוס. הרשים במשחקי האימון וכנראה יפתח בהרכב (מכבי חיפה, אתר רשמי)

בהפועל עכו הצרות גדולות הרבה יותר. הקבוצה אמנם השיגה תיקו מכובד במשחק החוץ מול מכבי נתניה, אבל הקבוצה עדיין נמצאת במינוס ובמועדון מתקשים לראות כיצד הנתון הזה ישתנה במשחק הזה.

בעכו מבינים כי אין לקבוצה מה להפסיד במשחק הזה, וכל תוצאה פרט לניצחון של הירוקים תיחשב להפתעה. בעכו קיוו להתחזק במועד ההעברות, אך זה לא קרה וכעת עוקבים אחר התפתחויות בגזרת השחקנים הפנויים. הקשר לוטם זינו, ששוחרר בשבוע שעבר ממכבי פתח תקווה, סיכם את תנאיו ביום חמישי ואף ערך אימון עם הקבוצה ביום שישי. במועדון מקווים כי השחקן יוכל לחתום מחר בבוקר, בכדי להעבירו בבקרה שיוכל להיות בסגל למשחק בחיפה.

מבחינה מקצועית, הקבוצה אמנם תחסר את הבלם עמית ביטון שהורחק מול נתניה, אבל שמחו לראות כי עמראן אלקרינאווי כשיר ויפתח במשחק. העידוד של עכו מגיע בעיקר מהיציעים, כאשר כל הכרטיסים למשחק נמכרו הן מהצד של הירוקים וגם מהצד של עכו.

עמראן אלקרינאווי. המבקיע המחונן כשיר (דני מרון)
עמראן אלקרינאווי. המבקיע המחונן כשיר (דני מרון)

הרכב משוער, הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, ינון אליהו, גל שיש, ברונו איבה, עמראן אלקרינאווי, גבי קניקובסקי, דילן דמראווי, בן אז'ובל, פטר אוניקאצ'י

הרכב משוער, מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עומרי בן הרוש, דקל קינן, עומרי בן הרוש (שי בן דוד), גל אלברמן, גיאורגי קוסטדינוב, גילי ורמוט (קאיו), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, סטפנוס אתנסיאדיס 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי