ותודה לחיפה: גוזלן ו-וייסמן סידרו 0:2 לק"ש על אשדוד

שחקני ק"ש
שחקני ק"ש | ערן לוף

סילבס רשם ניצחון בכורה, החלוץ שהגיע אשתקד מהירוקים נגח את הראשון, הרכש הטרי כבש בבכורה וסידר לקבוצה של עטר ("אנחנו בבעיה") מאזן זהה לפתיחה הכי רעה מזה 17 שנה. שרצקי: "המאמן גאון"

(גודל טקסט)
שלושה מחזורי ליגה חלפו ו-מ.ס אשדוד ללא נקודות. הערב (שבת) נוצחה קבוצתו של ראובן עטר בביתה 2:0 במשחקה מול עירוני קריית שמונה. גם שחקני הרכש, הבלם ויקטור גנב והחלוץ בלסינג אלקה, לא סייעו לעטר. אשדוד רשמה את הפתיחה הגרועה שלה מזה 17 עונות עם שלושה הפסדי ליגה רצופים.


קריית שמונה, שהגיעה לאחר ה-2:1 למכבי תל אביב השיגה מנגד ניצחון בכורה העונה ויכולה לחייך מעט. אחרי מחצית פושרת הגיע שובל גוזלן ושוב הוכיח איזה משחק ראש יש לו עם נגיחה נהדרת בדקה ה-58 לרשת.




שון וייסמן שרק הגיע השבוע אחרי העזיבה של שלומי אזולאי כבש את השני, שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף למשחק הבכורה שלו במדי קריית שמונה. אין ספק שהאורחים היו ראויים לניצחון החוץ הראשון של המועדון אי פעם באשדוד.


גם שגיב יחזקאל שהגיע השבוע ערך בכורה במדי הקבוצה הצפונית שיכולה סוף סוף להרים ראש אחרי לא מעט ציפיות. ראובן עטר מנגד ממשיך לא להתרומם למרות הרכש ואם ימשיך ככה הליגה השניה תתקרב מהר מהצפוי.


עטר: "היינו צריכים להיראות טוב יותר", שרצקי: "יש לי מאמן גאון"
מאמן אשדוד ראובן עטר אמר בסיום: "אנחנו בבעיה כרגע, במחצית השנייה נראינו לא טוב. לא היינו טובים, קריית שמונה קבוצה יותר טובה. במחצית הראשונה עוד איכשהו הצלחנו לעצור אותם. הורחק לנו בלם במשחק הקודם (ניר ברדע), אבל לא אבוא ואתרץ. גם עם ההרכב הזה היינו צריכים להיראות טוב יותר". 



עטר, מאזן עגום (דני מרון)


מאמן המנצחים, חיים סילבס סיכם: "לא חשבתי על לשבור את הבצורת של קריית שמונה במגרש הזה. היה משחק מבולגן לשני הצדדים, התוצאה בקלות הייתה יכולה להיות הפוכה. במחצית השנייה נראינו יותר טוב. אולי המשחק הזה ייתן לנו יותר ביטחון להמשך. לא קל לשחק פה". 


איזי שרצקי התפרץ לשידור ואמר בחיוך: "סילבס עשה שלושה חילופים. הראשון נאסר בישל גול, השני ריאן בישל גול והשלישי וייסמן נתן גול. רואה איזה מאמן גאון יש לי".



הרכבים
מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן (בנצי מושל, 46), בן אל אדרי, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, יובל יעקובוביץ' (אדילסון באהייה, 69), גדי קינדה, דן ביטון, מאוריסיו (דין דוד, 81), בלסינג אלקה. 



עירוני קריית שמונה
: איתמר ניצן, איאד אבו עביד (אמיר נסאר, 46), קרלוס קוויאר, מרכוס דיניז, סאן מנחם, דיידה ברוסו, עידו דוידוב, אפונסו טיירה, שגיב יחקזאל (איסמאיל ריאן, 60), שובל גוזלן (שון וייסמן, 76), נייג'ל האסלביינק.


מהלך המשחק 
דקה 4: איום ראשון של ק"ש על שער אשדוד, שגיב יחזקאל בעט מחוץ לרחבה, לא מדויק והחוצה.  


דקה 7: עוד הזדמנות לאורחים, שובל גוזלן התרומם טוב לכדור קרן, אך נגח חלש מידי. 


דקה 12: הזדמנות נהדרת לאשדוד, ביטון הגביה כדור חופשי לרחבה, אדרי הצעיר המשיך מאוויר, אך החטיא את המסגרת.  



חיים סילבס. מחפש ניצחון בכורה (עדי אבישי) 


דקה 24: קינדה שלח את הכדור לאלקה שנכנס עמוק לתוך הרחבה, שלח כדור רוחב על קו חמשת המטרים, איש משחקני אשדוד לא הצליח להמשיכו פנימה.


דקה 42: אלקה ביצע פעולה אישית נהדרת, חדר לרחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה. 


דקה 45: אשדוד יצאה מהר למתפרצת, בסיומה בעט מאוריסיו מ-16 מטרים ליד הקורה. 


דקה 47:
המצב הכי טוב של האורחים. דוידוב השאיר את יחזקאל לבד מול קרישטול, אבל השוער הצליח להדוף. 


דקה 49: סאן מנחם הגביה כדור טוב משמאל, האסלביינק השתלט עליו ומשבעה מטרים בעט החוצה.


דקה 54: שגיב יחזקאל השאיר כדור נהדר לשובל גוזלן שבעט מזווית קשה, הכדור טייל על הקו והורחק.


דקה 58, 0:1 לקריית שמונה: נסאר המחליף שלח את שובל גוזלן שנגח לרשתו של קרישטול והעניק יתרון מוצדק לאורחים.



ירדן קרישטול. לא מבין מאיפה זה בא לו (עדי אבישי) 


דקה 64: הזדמנות לאשדוד, אדרי שוב התרומם לכדור קרן ונגח אך לא מספיק מדויק. 


דקה 78, 0:2 לקריית שמונה: איסמעיל ריאן הגביה כדור לרחבה ושון וייסמן שנכנס כמחליף שתי דקות קודם לכן, נגח פנימה בהופעת הבכורה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי