תורג'מן אמר לשופט: "הכי חלש שראיתי" והורחק. צפו בתקציר

עדן בן בסט
עדן בן בסט | צילום: ערן לוף

מגן בני יהודה הורחק בסיום ההפסד להפועל חיפה 2:1. בן בסט: "ביקשתי מתנה ליום הולדת ניצחון ושער". קלינגר: "תשע מתשע לא מרשים אותי בכלל". אבוקסיס: "המשחק הכי חלש שלנו מתחילת השנה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה לא חלמה על פתיחת עונה עם תשע נקודות מתוך תשע אפשריות. ניר קלינגר וחניכיו הכניעו הערב (שבת) את החבורה הלוחמת של יוסי אבוקסיס 1:2, בעזרת עקב ענק של עדן בן בסט, שחגג השבוע יום הולדת 31. אירוע חמור נרשם לאחר השריקה כאשר בן תורג'מן, מגן בני יהודה, נכנס לחדר השופטים ואמר ללירן ליאני: "אתה השופט הכי חלש שראיתי". ליאני הודיע מיד לשחקן שהוא מורחק. 

החלוץ אמר לאחר המשחק: "איזה כיף. ביקשתי מתנה ליום הולדת ניצחון ושער. תודה לאל שהגשים לי את זה. אשקר אם אגיד שחלמתי על תשע נקודות. יש פה קבוצה חזקה, אבל מאזן מושלם? אין לי מה להגיד. כל עוד אנחנו שם, נמשיך להילחם ולהשיג ניצחון בכל משחק".

ההישג של הקבוצה: "יש פה חומר אנושי טוב ואנחנו רוצים להסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים ולנצח. אנחנו חיים בחלום ורוצה שזה ימשיך כך, שנמשיך לעבוד קשה ולהיות רעים כמו שניר רוצה. הקהל תמך ודחף. יש פוטנציאל להפועל חיפה ואנחנו רוצים לראות כמה שיותר. סומך עליהם שיבואו וימשיכו לדחוף. אנחנו צריכים אותם איתנו".

מאמנו של בן בסט, ניר קלינגר צינן את האווירה: "תשע מתשע לא מרשים אותי בכלל, מה שכן מרשים אותי זו היכולת שלנו במחצית הראשונה. השחקנים נתנו משחק יוצא מן הכלל. טעות קטנה אחת עצרה לנו את השטף, אבל הניצחון הגיע לנו. לא יודע אם זה מפתיע. אני רק רוצה שזה יימשך ושלא נוריד את הרגל מהגז".

עתיד הקבוצה: "אנחנו רוצים להפוך להיות 'קבוצה רעה'. יש שיפור גדול ואנחנו משחקים מאוד אגרסיבי. כרגע נראה שאנחנו לא נאיביים, אבל צריך לשמור על הגחלת. צריכים להישאר צנועים, לא יבלבלו אותנו עם זריקת מילים לאוויר. הסכנות אורבות וצריך לשמור על השחקנים עם הרגליים על הקרקע. הסגל שלנו איכותי, אבל לא ארוך מספיק. אנחנו צריכים להיזהר ואני מקווה שנשמור כרגע על המקום שלנו בצניעות. הייתי שם, אני יודע איך זה עובד. המטרה המוצהרת היא להחזיר את הקהל. יש מה לראות – הקבוצה מחויבת. לקהל כדאי לבוא".

ניר קלינגר. ניר קלינגר. "הקבוצה מחוייבת" (ערן לוף) 

יוסי אבוקסיס המאוכזב אמר לאחר המשחק: "זה היה המשחק הכי חלש שלנו מתחילת השנה. כמו שאחרי משחקים טובים, לא היללתי את כולם, עכשיו לא אשחט את כולם. דווקא ב-10 שחקנים הגענו למצבים ויכולנו להשוות, אבל זה לא היה ממשחק מסודר. הגנתית, היינו קטסטרופה וזה לא משהו שאנחנו רגילים לראות מבני יהודה. יש ימים כאלה, נלמד מהמשחק הזה, נמשיך קדימה ונתקן".

הסיבות להפסד: "אנחנו משחקים באותו הרכב ואותה הדרך מתחילת העונה. כשנפסיד יגידו למה שלושה בלמים וכשננצח לא יגידו כלום. שיחקנו בדרך הרגילה, אבל הרבה שחקנים היו ביום לא טוב. אני לוקח על עצמי את ההפסד הזה. צריך לתקן הרבה דברים. בכללי, זה היה משחק רע מאוד. אני לא תולה את ההפסד בשחקנים ששיחקו, ולא חושב שאלה שהגיעו צריכים להפוך את הקבוצה. הם שחקנים טובים שצריכים להיכנס לרוטציה. לא נפיל הכל על שחקנים שהיו טובים עד עכשיו. מפה נצא קדימה".

יוסי אבוקסיס.
יוסי אבוקסיס. "לא אתלה את שחקניי" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי