נעים זעם: משיח הרגיש חייב להם, הוסיף 5 ונתן 6 דקות

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן אשקלון זעם כהרגלו: "יש טבע לעזור לגדולות". בכר: "השער הזה הגיע בזמן הכי טוב, ייתן ביטחון". ראדי: "דחפתי קדימה והחלטתי לבעוט, שמח שזה הצליח". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ממשיכה להיראות לא טוב, אבל למזלה אלילת המזל היתה לצידה. בדקה ה-95, ממש עם השריקה מהראן ראדי ירה כדור אדיר לרשת וניצח 0:1 את הפועל אשקלון.


ברק בכר בנה קאדר חזק אבל גם איסק קואנקה לא נראה בינתיים כמשהו מבריק במיוחד וגם טוני וואקמה רחוק משיאו ואולי הראש כבר בקבוצה הבאה. למזלו הקשר הוותיק בן ה-35 העניק לו ניצחון ראשון העונה בליגה והרבה אוויר השתחרר בטרנר. "אין ספק שהגול הזה יכול לתת בטחון. זה עדיין לא מספיק טוב. יש לי הרבה עבודה וגם דברים טובים. חשוב לנצח", אמר ברק בכר בסיום.




התחושות בשער: "ברור שיש טירוף כשמרגישים שהנקודות הולכות. למזלי יש כאן שחקנים ווינרים שמשחקים עד הסוף".



בכר, ראדי הציל אותו (דני מרון)


ההבדלים ביכולת: "הגענו למצבים וחסר לנו בטחון. אנחנו בתחילת השנה. עברנו קמפיין מתיש באירופה, עשינו לא מעט שינויים בסגל. יש שחקנים שצריכים להיכנס לכושר. אנחנו מנסים לעשות רוטציה. התפקיד שלי לדעת לשמור על שחקנים ועובדה שמליקסון קיבל מנוחה. נצטרך להיות חכמים".


הקמפיין באירופה: "זה הגיע בזמן הכי טוב עבורנו. נקווה שזה יוציא אותנו לדרך יותר טובה מבחינת תוצאות".


כובש השער מהראן ראדי הוסיף: "דווקא בשמאל היו לי עוד כמה שערים. חשוב שזה היה גול ניצחון. היה משחק מוזר ואני חושב שפתחנו בהיסוס ולא היינו אגרסיביים".



שחקני באר שבע חוגגים, שחררו לחץ (דני מרון)


התחושה אחרי השער
: "נזכרתי בשער נגד בית"ר בשנה שעברה. הפעם זה היה יותר מאוחר. כל הזמן דחפתי קדימה והחלטתי לבעוט וזה השתלם בסוף".


הלחץ מסביב
: "לא חושב שזה חוסר בטחון. אנחנו בתחילת הליגה. לא היינו צריכים להפסיד את הנקודות האלה. לפעמים הכדורים נכנסים ולפעמים לא. הגענו הרבה לרחבה ונצטרך לשפר את הסיומת".



מנגד יובל נעים המאוכזב אמר: "התחושה רעה מאוד. מגיע לשחקנים כל הכבוד. לחצנו במקומות הנכונים. יכול להיות שמנשה משיח הרגיש שהוא חייב להם, אי אפשר להוסיף חמש דקות ולתת שש. אם רוצים לעזור, תעזרו לקטנות. יש טבע לעזור לגדולות. אני רואה הרבה ליגות. אין מעל שלוש דקות תוספות".



המושיע של בכר (דני מרון)


ההחמצות: "היה לנו משחק לא רע. לא היינו מספיק מרוכזים בחלק הקדמי. תנו לנו תקציב של 120 מיליון ונרוץ מהר. כשהשופט לא שורק אתה מועמד להפסיד. קבוצה שהחלה מסע לפני שלוש שנים ומפסידה כאן בדקה ה-95 זה כבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי