"ידענו הכל על מכבי חיפה. דורה הכין אותנו בצורה מושלמת"

שלומי דורה
שלומי דורה | ערן לוף

בהפועל עכו חוגגים את הבריחה מהמקום האחרון, היציאה מהמינוס והניצחון 0:2 על מכבי חיפה: "אנחנו מפתיעים את כולם, אבל לא את עצמנו". מחמאות למאמן על ההכנה הטקטית, גם דילן דמראווי זכה לשבחים

(גודל טקסט)

 גם בחלומות הכי ורודים לא חשבו בהפועל עכו כי הקבוצה תצא מהמינוס דווקא מול מכבי חיפה. עכו, שנבנתה בשלב מאוחר וסבלה מאינסוף בעיות ובקושי הצליחה להתחזק במהלך הקיץ, רשמה 0:2 ביתי מפתיע מאוד על מכבי חיפה ונחלצה מהמקום האחרון.

רק אתמול, שעות לפני המשחק, החתימה עכו את הבלם בן אלגרבלי והקשר לוטם זינו ובקבוצה הסבירו כי הסוד לניצחון הייתה הכנה טקטית מושלמת של הצוות המקצועי בראשותו של שלומי דורה. "הוא עבד איתנו במשך שבועיים מבחינה טקטית על מכבי חיפה וידענו הכול על כל שחקן ועל שיטה בה תגיע חיפה למשחק", אמרו בקבוצה.

גם דורה עצמו התייחס להכנות: "ידענו שאם נעצור את מאבוקה ואלברמן אז יהיה לנו סיכוי להוציא טובה ואכן זה קרה". דורה העמיד את אלברמן כשחקן החשוב ביותר בסגל של הירוקים והעלה בהרכב את הקשר הבלגי הצעיר דילן דמראווי, שקיבל לראשונה הזדמנות בליגת העל והיה בין המצטיינים בקבוצתו. "הוא הוכיח את עצמו ולא סתם דורה התעקש עליו", אמרו בעכו.


דמראווי. קיבל הזדמנות והיה מהמצטיינים (ערן לוף)

שני שחקנים נוספים שזכו למחמאות היו הבלם מחמדו סיסוקו שחיסל לחלוטין את צמד החלוצים הירוקים וגם בן אז'ובל הצעיר שלא רק הצליח להקשות על חיפה לצאת להתקפות מסודרות, אלא ניצל בשלמות את הטעות של מאבוקה וכבש את השער הראשון. שחקן נוסף שהיה בספק למשחק היה החלוץ עמראן אלקרינאווי. הכוכב של עכו אמר בסיום המשחק: "האמנו שננצח כי אנחנו ספורטאים וכל ספורטאי צריך לחשוב שהוא ינצח בכל משחק. ניצחנו בזכות מחויבות, רצון, נחישות ומלחמה".

לשאלה אם הופתע מהחולשה של הירוקים אמר אלקרינאווי: "אני לא מסתכל על החולשות של הקבוצות האחרות, אלא יותר חשוב שאנחנו שיחקנו יותר טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי