שלומי דורה: "מכבי חיפה חייבת ללמוד לשחק נגד קבוצות כמו עכו"

מכבי חיפה
מכבי חיפה | ערן לוף

מאמן הפועל עכו דיבר ב-103FM על ה-0:2 הגדול נגד הירוקים: "הכל התחבר לנו. יכול להיות שהם באו יהירים אבל לא היה קל. הופתעתי כשרוקאביציה וסלליך פתחו על הספסל"

(גודל טקסט)

הפועל עכו עדיין שיכורת ניצחון אחרי ה-0:2 הנהדר אמש (ראשון) על מכבי חיפה. מאמן הקבוצה שלומי דורה סיפר ל-103FM על הקיץ הקשה שעבר: "אמרתי שעדיף לשתוק במהלך הקיץ ולתת לזמן לעבור ולא להתנגח עם אנשי תקשורת למיניהם, כי אם הייתי יושב בכסא שלהם הייתי אומר אותם דברים. בחרתי לשתוק ולא לצאת נגד כל העולם".

"התעסקתי בעשיה וניסיתי להפיק ממה שיש את המקסימום", המשיך דורה, "הקבוצה הולכת ומתקדמת. יצא טוב שזה היה משחק נגד מכבי חיפה כי אם זה היה נגד רעננה אף אחד לא היה רואה את זה. מי שמיהר להספיד אותנו שיחכה קצת".

הטקטיקה במשחק: "הכל התחבר במשחק מבחינה טקטית, התכוננו לסלליך ורוקאביציה והופתעתי שהם ישבו על הספסל. ברגע שהצלחנו לגרום לאלברמן לברוח לצדדים כדי לקבל כדור, וניטרלנו את מאבוקה זה הקל את המשחק. קל זה לא היה".

שלומי דורה חוגג. הכל התחבר
שלומי דורה חוגג. הכל התחבר (ערן לוף)

מכבי חיפה: "ברגע שלא הלך, זה היה כמו משחק הבית עבורם, הקהל שלהם הלחיץ ושרק. לא ראיתי מכבי חיפה כזאת נגד באר שבע. יכול להיות שהם באו יהירים. קבוצות כמו הפועל עכו באות נגד חיפה כשלהוציא נקודה זה עולם ולמלואו. חיפה צריכה לחשוב על פתרונות אחרים וללמוד איך להתמודד עם קבוצות כאלה. היא צריכה להיות יותר יצירתית".

כמה חזקה עכו: "אמרתי לשחקנים בואו נעבור את המחצית הראשונה, זה היה כמו משחק בית בשבילם. ידענו שאם ניתן גול זה יהיה משחק שהם יפתחו יותר ונהיה יותר קרובים לשער השני מאשר לראשון. כל עוד אנחנו נחותים זה בסדר. נבוא ונמשיך עם הסגנון שלנו, מתאים לי ככה בינתיים. אנחנו עם התקציב הכי נמוך. יש לנו 18 שחקנים לעומת 24-25 בכל סגל נורמלי. לפחות לא יהיו בעיות תקציב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי