"לוזון טעה, אבל השחקנים צריכים להתעורר ולהפסיק לקשקש"

קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד
קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, שי בן דוד | ערן לוף

המאמן שגה עם ההרכב, לא הגיע מוכן לשיטה של עכו ולא הגיב במהלך המשחק, אבל במועדון מפילים את האחריות גם על השחקנים: "הם מרוויחים סכומי עתק ויש משחקים שצריך לנצח גם בלי מאמן"

(גודל טקסט)

אווירה קשה שררה אתמול (שני) באימון מכבי חיפה כאשר אנשי הצוות המקצועי וגם השחקנים שמרו על שקט, לאור הבושה שגרמו לאוהדים הרבים שהגיעו לאצטדיון בעכו וחזו בהפסד 2:0. "כולם מבינים שזה לא היה צריך לקרות. יש לנו אומנם סגל איכותי, אבל עם הרבה בעיות שחייבים לפתור", אמר אחד השחקנים והוסיף: "רוב המשחקים העונה יהיו מול יריבות כמו בני יהודה ועכו ואם לא נמצא לזה פתרון באופן מיידי אז גם העונה הזאת תסתיים מוקדם מהצפוי".

מי שזכה לרוב הביקורת לאחר המשחק היה המאמן גיא לוזון, שנראה שקט ומופנם וכהרגלו צפה באימון מהצד. בחיפה אומנם הודו כי אכן המאמן עשה מספר טעויות במשחק הזה – הוא ביצע מספר רב של שינויים מהניצחון על הפועל באר שבע, לא הגיע מוכן מול השיטה של עכו וגם לא הגיב במהלך המשחק – אך בכל זאת במועדון לא מנקים גם את השחקנים מהאשמה בהפסד.

"לוזון אומנם שגה, אבל גם השחקנים צריכים להתעורר ולהפסיק לקשקש. יש משחקים שאותם שחקנים שמרוויחים סכומי עתק צריכים לנצח גם בלי מאמן. נראה שלחלק מהשחקנים קל שלוזון לוקח את כל האחריות אך ורק עליו", אמרו הבוקר בקבוצה.

השחקנים יזכו היום למנוחה ומחר תתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל רעננה. הבלם רמי גרשון ערך אתמול אימון מלא וצפוי להיות בסגל, אך בחיפה ציינו כי הבלם ינסה להתאמן ביום רביעי ואם ירגיש כאב לא ייקחו סיכון עמו. "הוא אומנם חסר לנו, אבל נחזיר אותו אך ורק כאשר הוא בריא לחלוטין".

שחקני מכבי חיפה.
שחקני מכבי חיפה. "צריכים להפסיק לקשקש" (ערן לוף)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי