מתי המשחק הבא של בית"ר? אדגר הוא הבינגו החדש של טביב

אלי טביב בין אלי אוחנה לבין אלי כהן
אלי טביב בין אלי אוחנה לבין אלי כהן | עדי אבישי

הקשר בן ה-19 עלה מהספסל וגרם לכולם לשפשף את העיניים. למה עידן ורד ודור מיכה לא בנבחרת ואיך מכבי פתח תקווה הפכה למכבי חיפה (יש קשר משפחתי?). הסיכום של רון עמיקם

(גודל טקסט)

1. בזמן שישנו, כשהנבחרת הביאה לנו את הסעיף, השתנתה לנו הליגה. לא מזהים פה את השחקנים. בשבת מרואן פלאיני נחת בעכו, ביום ראשון יעקובו איגביני לבש צהוב ובאמצע סוטיריס ניניס דפק במזוזה של בוריס קליימן. אנחנו מגדלים פה פרמייר-ליג ולא מספרים לנו.
מי זה האדגר הזה, שאחרי רבע שעה שלו על המגרש כולל זמן פציעות, אתה רץ לבדוק מתי המשחק הבא של בית"ר? בגיל 18 הוא עבר מחוף השנהב לליגה השנייה בפינלנד והגיע בהשאלה לירושלים. יענקל'ה שחר צריך לקחת קורסים אצל טביב בהלכי שוק.

אתה תוהה איך בית"ר ניצחה משחק שאליו נקלעה לחיסרון מספרי בדקה ה-24, אחרי שהחליפה חלוץ במגן, ואתה מוצא שהאדגר הזה פשוט תידלק את המשחק, התניע את הרכב ועשה חראקה עם הצמיגים החדשים. ילדים שעושים שינויי כיוון, שנותנים כדורי עומק, שרצים, מספקים סחורה מכל מיני זרים, מוכחים שהחליפו טיוטות שלושה חודשים.

2. איתי שכטר היה חסר, זה ברור. שכטר יכול לתת ליובל אבידור קורסי צלילה, בלי לאסוף אלמוגים וקיפודי ים. אבל שכטר זה רק חלק אחד מצמד. אם שכטר איננו, עידן ורד עדיין נמצא. עוד לא ברור איך ורד ודור מיכה לא בנבחרת. מסתובבים פה חלוצים מאנגליה, מסין, מאוסטריה ומצמידים להם חוטבי עצים ושואבי מים. עידן ורד זה אחד השחקנים הכי לא מוערכים שקיימים בארץ. איזה כדור הוא הניח לז'אורז'יניו על הראש ואיזה כדור הוא שלח לשידור לטובת הייסטר. ורד (וגם מיכה) הם שחקנים שעושים מספרים שלא כתובים בטבלת מלך השערים. בעצם כן, הם כתובים אצל אחרים. ורד ניצח את המשחק אתמול והוא היה מנצח גם אם בית"ר הייתה נשארת בתשעה שחקנים.

אלי טביב. שיעביר לשחר קורסים (עדי אבישי)
אלי טביב. שיעביר לשחר קורסים (עדי אבישי)

3. צריך לתת קרדיט. מכבי פתח תקווה איבדה קבוצה ובנתה קבוצה. הבעיה היא שהיא בונה קבוצה פעמיים בקיץ. בפעם הראשונה היא מקבלת סטירה ותוך כדי תיקון היא מקבלת עוד שתי סטירות. המקרה של אתמול הוא גם סנוקרת. מול עשרה שחקנים, כשהמומנטום אצלה, היא לא לקחה כלום וגם אם הייתה שולחת למגרש את פטריק סופו ויבגני שאחוב, זה עדיין היה נראה כמו נתק מתמשך בין הגנה רעועה להתקפה לא ברורה. מכבי פ"ת צריכה להסתכל טוב על הטבלה ולשאול את עצמה לא רק איך היא מגיעה לאירופה או משתחלת לפלייאוף, אלא מתי עכו וסכנין יחזרו לגודלן הטבעי, כי מה שנשאר לה מתחתיה זה רעננה ואשדוד ורק חסר לה שאחת מהן תתעורר.

המלאבסים צריכים לחזור למקורות: לשחק אגרסיבי, ללחוץ גבוה, לחטוף, לשחק מהר, לערוף אגו, להרוג משחקים מהסוג הזה. זו לא מכבי פ"ת מאז תחילת העונה, זו מכבי חיפה. ונשבע לכם שאין עניין של קשר משפחתי.

מנור סלומון מול ז'אורז'יניו (עדי אבישי)
מנור סלומון מול ז'אורז'יניו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי