חוסה רודריגס: "רבתי עם ג'ורדי כשהבנתי שלא אשחק באירופה"

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | עדי אבישי

קשר מכבי ת"א סיפק רשמים ראשונים בראיון ל'מארקה': "העיר מזכירה את מדריד, ג'ורדי אישר שירשום אותי לליגה האירופית בינואר. מכבי היא ריאל הישראלית"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תפתח הערב (רביעי) את מסע ההגנה על התואר מול אפואל ניקוסיה בתקווה להתאושש מפתיחת העונה הקשה, לקראת המפגש מול הקפריסאים בתקשורת הספרדית קיימו ראיון עם השחקן הצעיר ביותר שלבש את מדי הבלאנקוס במפעל היוקרתי והצטרף לאחרונה למכבי תל אביב, חוסה רודריגס. הקשר בן ה-22 שהצטרף לסגל של ג'ורדי קרויף וכבר ערך הופעת בכורה כמחליף ב-0:2 מול בני סכנין, העניק את הרשמים שלו בשיחה עם 'מארקה' המדרידאי וסיפר על היחסים הקרובים עם מאמן הצהובים.

"יצא לי לשוחח עם ג'ורדי שסיפר לי על החיים בישראל והוא הסיבה העיקרית שהגעתי. המאמן הבהיר שמדובר במצב שונה לגמרי ממה שרואים בטלוויזיה. אני נהנה בתל אביב, שמזכירה לי בצורה מרשימה את מדריד", סיפר רודריגס והוסיף: "לשמחתי מרבית הצוות המקצועי במכבי תל אביב הוא ספרדי ודובר ספרדית כמו ג'ורדי, זה עזר לי מאוד. הליגה בישראל תחרותית ואני שמח להיות חלק מהמועדון הגדול בישראל. מכבי תל אביב היא ריאל של הליגה הישראלית".


מחכה לינואר. רודריגס ובאטוקיו (עדי אבישי)

רודריגס, שחתם בסגנית האלופה הישראלית לאחר הרישום לליגה האירופית ונותר בישראל יחד עם אלי דסה וארון שוינפלד הפצועים, הפתיע: "אני לא יכול לשחק מול סלביה פראג ביום חמישי (20:00, ספורט 1), כי לא הצטרפתי מאוחר. רבתי עם ג'ורדי שגיליתי שאני לא יכול לשחק באירופה (הוסיף בצחוק). הסברתי למאמן שהוא יהיה חייב לרשום אותי למפעל בחודש ינואר, הוא הסביר לי שהכול יהיה בסדר".

כזכור, הקשר הגיע למכבי תל אביב אחרי קדנציה מאכזבת במיינץ וגלאטסראיי. במשחקו הראשון במדי הצהובים החליף את שרן ייני במחצית השנייה וסיפק ניצוצות. ההזדמנות הבאה של רודריגס תהיה ביום שני, אז הצהובים יפגשו את מכבי נתניה במסגרת המחזור הרביעי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי