לוזון החליט: ורמוט, דמארי וקאיו יסופסלו, קהת יפתח?

מכבי חיפה
מכבי חיפה | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה יערוך מספר שינויים בהרכב לקראת הפועל רעננה (שבת, 19:00, ספורט3), סינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביצה צפויים לחזור ל-11. אופיר מזרחי חזר לסגל. בן והבה: "רוצים לקחת את הנקודות"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תערוך היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט3) מול הפועל רעננה. אומנם מדובר רק במחזור הרביעי, אבל הירוקים עומדים בפני אחד המשחקים החשובים של העונה. הקבוצה מהכרמל מגיעה למשחק לאחר הפסד מביך מול הפועל עכו, שהיה הפסדה השני של הקבוצה בשלושה משחקים, ולכן כל תוצאה פרט לניצחון יגרום לשבוע לא פשוט במועדון.


"כל שבוע יש כאן לחץ, אבל אנחנו במועדון גדול וחייבים לעמוד בלחץ הזה. עשינו פאדיחה מול עכו ורוצים ולצאת לדרך חדשה" אמר שחקן בקבוצה. המאמן גיא לוזון טרם תרגל את ההרכב הראשון, אך נראה כי גם השבוע יבצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה. ראשית הבלם אליסון דוס סנטוס יחזור להרכב הראשון על חשבונו של שי בן דוד, שנותר מחוץ לסגל. בנוסף, לפי התרגול באימון המאמן מתלבט האם לפתוח עם רועי קהת, שהיה מחוץ לסגל מול עכו, או להתחיל עם שלומי אזולאי. גם אופיר חזר לסגל. גם סינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביצה, שהרשימו במשחק הבית מול באר שבע אך נכנסו כמחליפים בעכו, נמצאים בתמונה ההרכב. מוחמד עוואד ונטע לביא לא יתלבשו.



מי שצפויים לצאת מההרכב הם הקשר הברזילאי קאיו, גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי. החלוץ היווני, סטפנאס אנתסיאדיס צפוי להמשיך בחוד. הבלם רמי גרשון אמנם עורך כבר אימונים מלאים עם הקבוצה, אבל בחיפה מעדיפים להמתין עוד שבוע עד שיחזור לסגל.


אתמול לפני האימון ערכה הקבוצה הרמת כוסית אליה הגיעו הבעלים יענקל'ה שחר וסגנו עוזי מור. הבעלים אמר לשחקנים: "אני מאחל לכולנו שנה טובה. חשוב שתזכרו שכולנו ביחד גם ברגעים הטובים וגם ברגעים פחות טובים". הקפטן דקל קינן פנה לראשי המועדון ואמר: "אנחנו מקבלים את הכול ומקווים להחזיר לכם על כר הדשא". 


גילי ורמוט. הפגין יכולת חלשה ויירד לספסל (עדי אבישי)
גילי ורמוט. הפגין יכולת חלשה ויירד לספסל (עדי אבישי)


והבה: "רוצים לקחת את הנקודות"

עד כמה שהמצב במכבי חיפה בעייתי, בהפועל רעננה לחוצים לא פחות. הקבוצה מהשרון צברה נקודה אחת מאז פתיחת העונה והיא יודעת שעוד הפסד יגרור אותה כבר עכשיו חזק למאבקי התחתית.

 

באימונים האחרונים הורגשה תכונה רבה לקראת המשחק מול הירוקים. בצוות המקצועי מודעים לכך שהחיפאים ילחצו מההתחלה והם מכינה מכינים מערך הגנתי עם קישור מעובה בתקווה לצאת להתקפות מתפרצות. לשחקני ההתקפה מוחמד שכר, ג'ורדן פושה ושמעון אבוחצירא הובהר שהם צריכים לבוא חדים ולנצל את ההזדמנויות הבודדות שיהיו להם. עדי נמני ופלורין פורצ'ה עשויים לפתוח בהרכב.



מוחמד שכר. צריך לבוא חד (ערן לוף)
מוחמד שכר. צריך לבוא חד (ערן לוף)


המאמן דודו אברהם הבהיר: "נגיע ונילחם על כל פיסת דשא במגרש ונהיה אגרסיביים, כי זו הדרך היחידה שלנו להצליח". הבלם בן והבה הוסיף: "אחרי ההפסד למכבי נתניה היו לנו תחושות לא נעימות כי המשחק לא הלך כמו שרצינו. זה כבר מאחורינו ואנחנו מתרכזים במכבי חיפה. אנחנו רוצים לקחת את הנקודות".

 

הרכבים משוערים
מכבי חיפה
עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, גיורגי קוסטדינוב, שלומי אזולאי (רועי קהת), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, סטפנוס אתנסיאדיס.


הפועל רעננה: אסף צור, מוחמד שכר, בן והבה, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, עדי נימני (ירדן כהן), בן בנימין, רועי שוקרני, פלורין פורצ'ה (יובל טיטלמן), ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי