צפו בתקציר: 2:4 למכבי חיפה על רעננה, ארבעה בישולים לאזולאי

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | ערן לוף

הירוקים התפוצצו על הקבוצה החלשה בליגה מרגלי בן הרוש, סלליך, קוסטדינוב ורוקאביציה, אבל טעות קשה של בן דוד סידרה שער לפושה, גלזר הוסיף שער עצמי והכניס את לוזון ללחץ

(גודל טקסט)

אלפים מאוהדי מכבי חיפה כבר התכוננו לצאת אל עבר מגרש החנייה כשהם מבושמים מ-0:4 על הקבוצה החלשה בליגה. אלא שטעות של שי בן דוד סידרה שער מיותר לג'ורדן פושה והחזיר את האוהדים פנימה לסמי עופר. הם לא הספיקו להתיישב וכבר היה 4:2 משער עצמי של השוער עומרי גלזר. ללמד אתכם שגם כשהירוקים כבר לוקחים את שלוש הנקודות, נגמר 2:4 בסיום, הם יוציאו את המיץ לאוהדים שלהם.

לוזון החזיר ל-11 את ניקיטה רוקאביציה וסינטיהו סולליך שפתחו והצטיינו בניצחון הקודם של מכבי חיפה בליגה (1:3 על הפועל באר שבע) ושוב קיבל מהם תוצרת. המאמן גם נתן את המפתחות לשלומי אזולאי בהרכב והקשר שחזר למועדון בו גדל ממכבי תל אביב החזיר על האמון עם ארבעה בישולים. כן זאתצ לא טעות. הקשר המחונן בישל בקרן את הנגיחה של בן הרוש, את מסירות העומק לרוקאביציה וסולליך וכשכבר בעט בעצמו לשער הכדור פגע בקוסטדינוב וסידר לו לפחות עוד בישול. 

רעננה? אשר אלון לקח הימור ענק שנתן את המפתחות למאמן שעלה מנוער. אולי היה לו את המודל של קריית שמונה וברק בכר בראש. אחרי ארבעה מחזורים דודו אברהם מוליך את הקבוצה הכי פחות מאומנת בליגה בכיוון הליגה הלאומית.

הרכבים
מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס (שי בן דוד 77), עומרי בן הרוש, גל אלברמן, שלומי אזולאי, גיורגי קוסטדינוב (רועי קהת 71), סינטיהו סלליך, ניקיטה רוקאביצה, סטפנוס אתנסיאדיס (אופיר מזרחי 62).


הפועל רעננה
: אסף צור, מוחמד שכר, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, ירדן כהן, בן בנימין, אלי בבייב (רועי שוקרני 53), פלורין פורצה (שניר שוקר 77), שמעון אבוחצירה, כארים ארשיד (ג'ורדן פושה 62).

מהלך המשחק
דקה 1 – לפני המשחק כיבדה מכבי חיפה את זכרו של אמיר פיי גוטמן ז"ל שסבו היה שחקן של הירוקים.

דקה 7 – כדור קרן של המארחת הגיע אל רוקאביציה שנגח לחוץ.

דקה 22 – על הדשא אל קורה כלום והלחץ ביציעים ובעיקר על הספסל של הירוקים עולה. השופט הרביעי ניגש להזהיר את מאמן השוערים ניר דוידוביץ', בעוד גיא לוזון פונה לשחקנים הוותיקים של בן הרוש ואלברמן ומבקש מהם להרגיע את השחקנים.


דקה 25, 0:1 למכבי חיפה
בן הרוש עשה מה שהכי יכול לשחרר לחץ – כבש. הוא התרומם לכדור קרן שביעי שהגביה אזולאי והחליק קלות עם הפדחת לרשת של אסף צור.


בן הרוש. עשה בדיוק מה שלוזון ביקש ממנו (ערן לוף)

דקה 31 – לוזון ואנשי הספסל של חיפה מתלוננים בפני השופט על בזבוזי הזמן של רעננה ומזהירים שלא יוציאו את הכדור לחוץ בכל פעם ששחקן אורח ישכב על הקרקע.


דקה 34, 0:2– איימו ועשו. שחקן של רעננה שכב על כר הדשא, מכבי חיפה התעלמה וטסה להתקפה בסיומה שלח שלומי אזולאי את סולליך לאחד על אחד עם צור. הקשר שהגיע ממאריבור עבר את השוער וירה לרשת הגבוהה את השני שלו העונה.

 
דקה 35 – אלברמן ניגש לעבר הקווים ואמר: אמרנו שנעשה זאת, אנחנו לא מתנצלים.

דקה 48, 0:3  – המארחים פתחו את המחצית השנייה בסערה: שלומי אזולאי בעט לעבר השער משמאל לימין וקוסטדינוב הסיט אותו לכיוון השני, הטעה את צור והלך לחגוג עם 16 אלף ירוקים בסמי עופר.

דקה 73, 0:4 – שוב אזולאי, שוב כדור עומק ענק כמו בשער השני, והפעם היה זה רוקאביציה שמצא את עצמו מול צור ובעט פנימה.

דקה 86, 4:1 טעות איומה של שי בן דוד שניסה להחזיר אחורה לגלזר ומצא את עצמו מבשל לפושה, שנכנס כמחליף, שער קל.

דקה 92, 4:2 המארחים ממשיכים לישון ומלחיצים את האוהדים שלהם. אבו חצירה בעט לקורה, הכדור פגע בגב של גלזר ונכנס פנימה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי