צפו בתקציר: איילה קבע 1:2 לאשקלון על עכו בדקה ה-90

טל איילה
טל איילה | ערן לוף

קרב תחתית סוער באצטדיון סלה: הקשר החמיץ פנדל בדקה ה-53, אך בישל את השיוויון לאורמוש (66) וקבע מהפך לפני שריקת הסיום. סיסוקו כבש ראשון לאורחת (37). רודי חדד ויובל נעים הורחקו

(גודל טקסט)

אחרי דרמה גדולה ומהפך בדקה ה-90, הפועל אשקלון רשמה את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה. שחקניו של יובל נעים גברו 1:2 על הפועל עכו באצטדיון סלה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל בזכות שער של טל איילה בדקה האחרונה.



המארחת פתחה טוב יותר את המשחק כשרודי חדד ורמזי ספורי מצאו את המשקוף של רם שטראוס עם בעיטות מחוץ לרחבה ומירקו אורמוש החמיץ מקרוב, ואיבדקה בדקה ה-25 את ברניסלב איבאנוביץ' בנפצע והוחלף בטח מכלוף. בדקה ה-37 דווקא עכו עלתה ליתרון כשעמראן אלקרינאווי הגביה כדור לרחבה ומחמדו סיסוקו התרומם גבוה כדי לנגוח את ה-0:1 לרשת של דלה איינוגבה.





אשקלון פתחה בסערה את המחצית הראשונה, הרבה בזכות גודנס אג'אי שנכנס במקום יוסיפ איבאנצ'יץ' וקיבלה הזדמנות מצויינת להשוות כשאג'אי הוכשל ברחבה בדקה ה-53, אך טל איילה בעט את הכדור לקורה הימנית. ההמשיכה ללחוץ והגיעה להזדמנויות של רבות כולל שער של אג'אי שנפסל בטענת נבדל, אך רגע לאחר מכן בדקה ה-66 איילה ליהטט מול עמית ביטון, הגביה לרחבה ואורמוש היה במקום כדי להשוות בנגיחה ל-1:1.



יובל נעים. מחא והורחק (ערן לוף)


בדקה ה-80 אשקלון נשארה בעשרה שחקנים אחרי שרודי חדד הכניס מרפק לעבדי פרחאת, כשגם יובל נעים העצבני הורחק אחרי שמחה על הכרטיס האדום. המארחת המשיכה ללחוץ למרות החיסרון המספרי ובדקה ה-90 אג'אי שלח כדור רוחב לאיילה, שבעט לרשת של שטראוס וקבע מהפך דרמטי ו-1:2 בסיום. ניצחון ליגה ראשון להפועל אשקלון, שעלתה למקום העשירי עם ארבע נקודות על חשבון מכבי פתח תקווה, ותפגוש במחזור הבא את הפועל רעננה המדרדרת. הפועל עכו לעומתה תנסה להתאושש מול בני יהודה.


הרכבים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ' (טל מכלוף 25), עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רודי חדד, טל איילה, רמזי ספורי (שון מלכה 78), יוסיפ איבנצ'יץ' (גודנס אג'אי 46).


הפועל עכו:
רם שטראוס, עבדי פרחאת, עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, גל שיש, ינון אליהו, גבי קניקובסקי, דילן דמראווי (לוטם זינו 57, סיראז' נאסר 76), עמראן אלקרינאווי (פייסל מוליץ' 72), פיטר אוניקאצ'י, בן אז'ובל.


מהלך המשחק
דקה 8: רודי חדד בעט חזק מקצה הרחבה ופגע במשקוף של שטראוס.


דקה 18: עוד משקוף של אשקלון, הפעם של ספורי שכמעט הכניע את שטראוס.


דקה 25: ברניסלב יובאנוביץ' שנפצע הוחלף בטל מכלוף.


דקה 26: ספורי שלח כדור עומק נהדר לאורמוש, שמחמישה מטרים גלש ובעט החוצה.


דקה 37: 0:1 להפועל עכו! אלקרינאווי הגביה כדור חופשי וסיסוקו היה במקום כדי לנגוח אותו לרשת של איינגובה.


דקה 53: אשקלון החמיצה פנדל. קניקובסקי הכשיל את אג'אי ברחבה, איילה ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה ופגע רק בקורה הימנית.



איילה. החמיץ מהנקודה הלבנה (ערן לוף)


דקה 59: ראלי הגביה כדור משמאל, מכלוף התרומם גבוה ונגח החוצה מחמישה מטרים.


דקה 62: עוד התקפה של אשקלון מסתיימת בבעיטה מקרוב של אורמוש, שנהדפה על ידי שטראוס.


דקה 65: אג'אי נגח מקרוב, השער נפסל בטענת נבדל.


דקה 66: אשקלון משווה ל-1:1! איילה כדרר מול עמית ביטון, הטעה אותו והגביה לרחבה. אורמוש היה שם כדי לנגוח לשער ולהשוות מקרוב.


דקה 80: אשקלון נשארה בעשרה שחקנים בעקבות מרפק לשחקן עכו. יובל נעים מחא והורחק גם הוא.

דקה 84: מוליץ' נגח כדור מקרוב, איינוגבה הדף.


דקה 87: אורמוש קיבל כדור בקצה הרחבה ובעט, שטראוס הדף.


דקה 88: עוד כדור הוגבה לרחבה והפעם איילה הזה זה שנגח, שוב שטראוס הציל.


דקה 90: 1:2 להפועל אשקלון! אג'אי העביר רוחב לאיילה, שבעט לרשת של שטראוס וקבע מהפך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי