מקורבי גיא לוי: סביר להניח שהוא לא יבוא לבית"ר

גיא לוי. לא הוא הבעיה בביתר ירושלים
גיא לוי. לא הוא הבעיה בביתר ירושלים | ערן לוף

לדברי המקורבים, המאמן שהוזכר שוב למשרה לאחר פיטורי אלי כהן עסוק מאוד כמאמן מחלקת הנוער של שעריים וקשה לראות אותו משלב בין התפקידים

(גודל טקסט)

בסביבתו של גיא לוי, אחד המועמדים להגיע לבית"ר ירושלים לאחר פיטוריו של היועץ המקצועי/המאמן אלי כהן, דאגו לומר שהסיכויים שיצטרף לקבוצה אינם גבוהים.

גיא לוי עסוק בימים אלו בתפקידו כמנהל מחלקת הנוער של מכבי שעריים, כשתחתיו שמונה קבוצות נוער. המאמן המוערך מקפיד ללכת לכל המשחקים ולהיות מעורב בנעשה במחלקה וקשה לראות כיצד יוכל לשלב עבודה תובענית בבית"ר עם עיסוקו החדש.

לוי כבר היה המועמד המוביל להחליף לפני כחודש את שרון מימר, שפוטר לפני משחק הליגה הראשון של בית"ר העונה מול מכבי תל אביב, ונהנה מהתמיכה של אלי טביב. עם זאת, אלי אוחנה, נציג הבעלים, שלא רצה בפיטוריו של מימר הטיל אז וטו על מועמדותו של לוי.

פרט לגיא לוי הוזכר בבית"ר שמו של רוני לוי, מאמנה של אנותורזיס פמגוסטה, שגם היה מועמד אחרי פיטורי מימר. לוי מצוי בקשרים טובים עם אחד הגורמים הבכירים בבית"ר.


רוני לוי. אולי הוא יגיע? (דני מרון)

מצד שני, בבית"ר אין לחץ למנות מאמן משתי סיבות. שביעות הרצון מעבודתו של גילי לבנדה, עוזרו של מימר שהפך למאמן הקבוצה, והארכה בת ה-30 יום שקיבל המועדון מההתאחדות שתאפשר ללבנדה להירשם כמאמן ולעמוד על הקווים, גם בהיעדר תעודת פרו.
.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי