צפו בתקציר: מכבי פתח תקווה נכנעה 3:1 אצל ק"ש

שובל גוזלן
שובל גוזלן | מאור אלקסלסי

המשבר של המלאבסים נמשך. דיניז (13) ניצל מיקום רע של גיגי, גוזלן (17 ו-90) הוסיף, ואפילו שער מצמק של טאדה (76) לא מנע הפסד שלישי ברציפות לרפואה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה פתחה הערב (שבת) את המחזור הרביעי בליגת העל עם 1:3 יוקרתי מול מכבי פתח תקווה, שהעניק לצפוניים ניצחון ביתי ראשון מאז המחזור ה-19 בעונה שעברה. הקבוצה של חיים סילבס רשמה ניצחון שני ברציפות והעמיקה את המשבר של המלאבסים. הפתיחה של המארחת הייתה מוחצת ובזכות שתי טעויות אצל הקבוצה של קובי רפואה, כבר שני שערים תוך ארבע דקות. הצפוניים שברו רצף שלילי וניצחו את המלאבסים לראשונה בליגה מאז 2015, בדרך לשבע נקודות מ-12 אפשריות. 





לעומתם, המצב של האורחת רע. תומאש סיבוק אומנם תפס את מקומו של ז'והאן מרסיאל, שנפגע בחימום, אך הצ'כי סיפק עוד תצוגה רעה והוחלף במחצית. אם המצב בהגנה של רפואה היה רע, גם החלק הקדמי לא הצליח לתת לו סיבות לאופטימיות למרות שער של גרגורי טאדה המחליף. סטוריס ניניס ושלומי ארבייטמן ערכו בכורה בהרכב, אך אפילו לא איימו על קרלוס קוויאר, שחייך מול האקסית. סילבס ושובל גוזלן הלוהט יתארחו במחזור הבא בטדי מול בית"ר ירושלים, פ"ת תנסה להתאושש במושבה שתפגוש את בני סכנין.




שוב בהרכב. יחזקאל (מאור אלקסלסי) 


הרכבים


מכבי פ"ת: צחי גיגי, דניאל בוסי, תומאש סיבוק (עידן אהדנני, 46), עומר דנינו, אורי מגבו, רומאריו פירס, לירוי צעירי, סוטיריס ניניס, רישאר סומא, יובל אבידור (מנור סלומון, 36), שלומי ארבייטמן (גרגורי טאדה, 59).

 

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נסאר (איעד אבו עביד, 78), מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, אפונסו טיירה, דידיה ברוסו, עידו דוידוב (איסמעיל ריאן, 46), שגיב יחזקאל, שובל גוזלן, נייג'ל האסלביינק (אחמד עאבד, 70). 



במשבר. גיגי (מאור אלקלסי) 

מהלך המשחק: 


דקה 1: השופט הוציא את המשחק לדרך, האם המלאבסים יתאוששו?


דקה 13, עירוני קריית שמונה עלתה ל-0:1: איזו שגיאה של גיגי. כדור חופשי של המארחת ניצל מיקום רע של הגנת המלאבסים, דיניז אמר תודה ועבר את השומר שלו בקלות. אולם, דווקא מזווית קשה מצא את הרשת בזכות מיקום רע של השוער.


דקה 17, עירוני קריית שמונה עלתה ל-0:2: ההגנה של פ"ת שוב קרסה. הפעם כדור ארוך חתך את מרכז ההגנה והותיר את גוזלן למצב נוח. החלוץ התקדם, ניצל כיסוי רע של סיבוק ומול גיגי הכפיל בקלות.



לוהטים. שחקני ק"ש (מאור אלקלסי) 


דקה 36: חילוף ראשון של רפואה. אבידור הפצוע פינה מקום למנור סלומון. האם זה יושיע את האורחת? 


דקה 40: המלאבסים פשוט נראים רע ואפילו לא מצליחים לאיים על שערו של ניצן. 


דקה 44: החמצה ענקית של דוידוב. מבצע אישי של יחזקאל הותיר את הקשר למצב נוח, אך דוידוב נעצר אצל מגבו. המגן הציל מהקו. 



יצליח להתאושש? רפואה (גולן אלקלסי) 


דקה 46: עידן אהדנני החליף את סיבוק, האם דווקא הצעירים יצליחו לסדר למלאבסים נקודה יקרה?


דקה 59: חילוף שלישי של רפואה. ארבייטמן פינה מקום לגרגורי טאדה. 


דקה 64: ההגנה של האורחת לא מסתדרת. גוזלן כמעט ניצל מיקום רע של צמד הבלמים וניסה מספרת, הפעם זה לא צלח. 


דקה 76, מכבי פתח תקווה צימקה ל-2:1: מגבו יצא קדימה ומצא את טאדה ברחבה. החלוץ הסתובב נהדר וירה לפינה של ניצן. האם ק"ש תאבד את הניצחון? 


דקה 90, עירוני קריית שמונה עלתה ל-1:3: אבו עביד חתך את ההגנה עם מסירה נהדרת, גוזלן ירה בקלילות והכניע את גיגי. צמד לחלוץ הנהדר של הצפוניים. 



עוד ניצחון. סילבס (מאור אלקסלסי) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי