פרסום ראשון: מאור בוזגלו סגר ל-3 שנים במכבי חיפה

בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

העסקה הגדולה של הקיץ נסגרה סופית: אחרי הסיכום והפערים העקרוניים שהתגלו בימים האחרונים ומנעו את החתימה, בוזגלו ישוב ללבוש ירוק אחרי עשור וילבש את החולצה מספר 11. הודעה רשמית צפויה בקרוב

(גודל טקסט)
עכשיו זה סופי ונעול. מאור בוזגלו הוא שחקן מכבי חיפה. בתום פגישה נוספת שהתקיימה היום בין נציגי הירוקים לאביו של השחקן, יעקב בוזגלו, נסגרו הקצוות האחרונים והשחקן יצטרף למועדון בחוזה לשלוש שנים. בוזגלו ילבש את החולצה מספר 11. כזכור, כבר לפני מספר שבועות הודיעה מכבי חיפה על הסיכום, אך בפגישות הסופיות לחתימה התגלו פערים שבוזגלו האב הגדיר: "לא כספיים". כעת, העסקה סגורה סופית וחתימה רשמית צפויה בשבוע הבא. יעקב בוזגלו כתב בפייסבוק: "הרבה דברים מרגשים לפנינו… מאור חזר הביתה לחיפה".  


הקשר בן ה-29 הצטרף למכבי חיפה בגיל נערים לאחר ששיחק באקדמיה של ליון הצרפתית. לאחר שתי עונות השאלה בהפועל פתח תקווה ובבני סכנין הוא נמכר למכבי ת"א בסכום חסר תקדים במונחים של הכדורגל הישראלי. מאז עבר גם בסטנדרד ליאז' ובהפועל באר שבע איתה זכה בשתי אליפויות רצופות




בוזגלו, שישוב ללבוש ירוק אחרי 10 שנים, יהיה הרכש ה-12 של מכבי חיפה. קצב ההחלמה שלו מהניתוח שעבר לאיחוי הרצועה הצולבת משביע רצון והציפייה היא שיהיה כשיר למשחק סביב נובמבר, לקראת תום הסיבוב הראשון בליגת העל. 


מאור בוזגלו. חוזר לכרמל (ערן לוף)
מאור בוזגלו. חוזר לכרמל (ערן לוף)


מיד לאחר הניצחון של מכבי חיפה 2:4 על הפועל רעננה, נכנס גיא לוזון למסיבת העיתונאים וכבר בשאלה הראשונה התבקש להתייחס לשינויים שביצע בהרכב השבוע והבהיר : "אני כבר יודע מה יהיה ההרכב שלי בשבוע הבא".


לאחר שבוע לא פשוט שעבר מאז ההפסד להפועל עכו, נראה כי המאמן והצוות שלו הסיקו מספר מסקנות ונראה כי בשבועות הקרובים, השינויים בהרכב יילכו וייעלמו. בין השאר ועל פי הנתונים במשחק נראה כי השינויים היו נכונים. ניקיטה רוקאביציה פתח בהרכב ורץ הכי הרבה על כר הדשא, שלומי אזולאי פתח לראשונה בהרכב ופרט למספר המופלא של ארבעה בישולים היה גם השחקן שאיים הכי הרבה לשער בשורות הירוקים. "היה חסר לנו שחקן בקישור שיודע למסור לעומק ושלומי הוא אחד כזה. אחרי תקופה קשה שעבר בתל אביב, נראה כי הוא קיבל את המקום בהרכב", אמרו בחיפה.


מאור בוזגלו. חוזר ללבוש ירוק (דני מרון)
מאור בוזגלו. חוזר ללבוש ירוק (דני מרון)


המגן הימני ארנסט מאבוקה היה המהיר ביותר ולצדו של סינטיהו סלליך האגף הימני של חיפה הופך לאחד הטובים בליגה. כל הנתונים הנ"ל הביאו את חיפה למשחק קל יחסית ולניצחון מבטיח לפחות ב-80 הדקות הראשונות. מבחינתו של לוזון הוא כלל לא מתכוון להתייחס לשני שערים שספגה הקבוצה בעשר הדקות האחרונות. לוזון: "אני מסתכל על הניצחון ועל כך שכבשנו ארבעה שערים. אני לא מתכוון להתייחס לשערים שספגנו בגארבג' טיים".


במועדון הביעו שביעות רצון שהמאמן למד מהשגיאות שעשה מול עכו ואמרו: "גדולה של אדם זה ללמוד מהטעויות ולוזון למד". המאמן עצמו אגב סיפר בסיום כי אחת הסיבות לניצחון מבחינתו הייתה העובדה שחיפה שיחקה באגרסיביות לעומת המשחק מול עכו. גם בשבוע הבא נראה כי המאמן ימשיך לתת קרדיט להרכב שניצח ואולי יתכנן שינוי אחד בלבד. שינוי בולט נוסף היה חזרתו של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס שאומנם הוחלף לקראת הסיום, כאשר הוא שוב נראה פגוע ויעבור בדיקות.


שלומי אזולאי. לא רק ארבעה בישולים, גם איומים על השער (ערן לוף)
שלומי אזולאי. לא רק ארבעה בישולים, גם איומים על השער (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי