צפו בתקציר: בני סכנין ומ.ס אשדוד נפרדו ב-0:0, הצלה גדולה לפאס

סכנין
סכנין | ערן לוף

לאחר שנכבשו אמש (שבת) 19 שערים בליגת העל, שתי הקבוצות סיפקו תיקו נטול שערים. אדילסון מצא את הקורה, הבלם הרחיק מצב של אלקה מקו השער. נעים: "ידענו שיהיה קשה יותר ממכבי תל אביב"

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי סיפק עד הערב (ראשון) 19 שערים, אך בני סכנין ומ.ס אשדוד לא מצאו את הרשת וסיימו ב-0:0 משמים באצטדיון עכו. שלומי אזולאי ומוחמד כליבאת ניסו לסכן את ירדן קרישטול, שמנע מהשניים לכבוש ללא בעיה. אדילסון בהייה איים מספר פעמים על שערו של מחמוד קנדיל, ואף פגש את הקורה, אך הברזילאי לא היה מדויק. הזדמנות של בלסינג אלקה הורחקה על ידי אברהם פאס מקו השער.  בני סכנין השיגה נקודה ועלתה למקום הרביעי עם שבע נקודות. לאחר שלושה משחקים אשדוד השיגה את הנקודה הראשונה העונה. ראובן עטר עם 17 משחקים ללא ניצחון בליגת העל.

מאמן מ.ס אשדוד, ראובן עטר: "הגענו להרבה מצבי הבקעה וזה מרגיז. חשוב לא להפסיד, אבל היינו צריכים לנצח. נראינו טוב, אבל ההחמצות שלנו מבאסות. בזמנים מסוימים יתאים לנו לשחק עם שלושה בלמים. היום חשבתי שזה מה שאנחנו צריכים. קשה לי לצאת חיובי עם החמצות כאלה".

מאמן בני סכנין, פליקס נעים, התלונן על הפציעות: "אברהם פאס נפצע, כליבאת מתח או קרע את השריר. זה מטריד לעתיד. השגתי נקודה וההמשך קצת מדאיג. ידענו שאשדוד יבואו להתגונן ולצאת למתפרצות ופתחנו את המשחק טוב. חסר לנו את המסירה האחרונה ואת הסיומת הנכונה. אני לא מרוצה כל כך מהיכולת, זה טעון שיפור. ידענו שאשדוד יהיה משחק קשה יותר ממכבי תל אביב, כי הם באו להילחם על כל מה שיש להם ולהוציא נקודות".

המשחק החל בגישושים ורק בדקה ה-10 נרשמה ההזדמנות הראשונה, כשאזולאי בעט מתוך הרחבה מעל השער. מאותו הרגע אשדוד הפכה להיות יותר מאיימת שאדילסון בהייה חיפש לא מעט את השער, ואף מצא את הקורה כשהגיע למצב אחד על אחד מול קנדיל. למרות עוד מספר מצבים של אשדוד, עד הירידה למחצית לא נרשמו אירועים מאיימים. המחצית השנייה הייתה באותו הקצב של המחצית הראשונה. כליבאת, שנכנס כמחליף, הכניס אנרגיות למשחק של סכנין כשבחן את קרישטול בבעיטה מחוץ לרחבה. אלקה החזיר בהזדמנות כשהקפיץ מעל קנדיל, אך אברהם פאס זרק את עצמו והרחיק את הכדור מקו השער. פאס גם נפצע בפניו והוחלף לאחר היתקלות עם קנדיל ברחבה.

פליקס נעים. מכת פציעות למאמן (עדי אבישי)
פליקס נעים. מכת פציעות למאמן (עדי אבישי)

הרכבים משוערים
בני סכנין
: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס (גנטוס מארון, 74), עלאא אבו סלאח, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ג'אבר עטאא (מוחמד כליבאת, 56), פיראס מוגרבי, עידן שמש, שלומי אזולאי (ישראל זגורי, 70).

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, בן אל אדרי, ויקטור גנב (משה אוחיון, 62), ניר ברדע, אביב סולומון, יובל יעקבוביץ', תום מונד, אדילסון בהייה (מאוריסיו קורדיירו, 70), גדי קינדה (דן ביטון, 84), בלסינג אלקה.

ראובן עטר. הפסד ומעמדו יתערער (דני מרון)
ראובן עטר. הפסד ומעמדו יתערער (דני מרון)

מחצית ראשונה
דקה 9: לאחר בלבול בהגנת אשדוד, הכדור הגיע לאזולאי ברחבה והחלוץ בעט גבוה מעל השער.

דקה 17: יעקבוביץ' בחן את קנדיל מ-18 מטרים, השוער היה מוכן וקלט.

דקה 22: אדילסון נשלח בכדור ארוך, קנדיל יצא אל הכדור והברזילאי הקדים את השוער אך בעט החוצה.

אדילסון בהייה. החמצה של החלוץ (דני מרון)
אדילסון בהייה. החמצה של החלוץ (דני מרון)

דקה 32: שמש פרץ מימין לרחבה, ניסה להגביה אך הכדור נחת על הרשת החיצונית של גג השער.

דקה 38: באלגן ברחבת סכנין לא נוצל על ידי ברדע, ואבו סאלח הרחיק את הכדור.

דקה 39: אלקה הקפיץ כדור מעל הגנת סכנין אל אדילסון, הברזילאי שפשף את הכדור, אך קנדיל בנגיעה קלה הדף לקורה ולקרן.

מחמוד קנדיל. נאלץ למתוח את אביריו לא מעט (עדי אבישי)
מחמוד קנדיל. נאלץ למתוח לא מעט את אביריו  (עדי אבישי)

מחצית שנייה
דקה 48: בעיטה חופשית של בן זקן מ-20 מטרים חלפה בסמוך לקורת השער של קנדיל.

דקה 49: בעיטה חופשית של אדילסון משמאל הגיעה לשער, קנדיל הדף על אזולאי וקלט שוב.

דקה 57: כליבאת, שנכנס רק דקה לפני, ירה מ-18 מטרים לפינה השמאלית, קרישטול זינק והדף.

דקה 60: אלקה עבר ברחבה את אבו סאלח, הקפיץ את הכדור מעל קנדיל, פאס הרחיק מהקו ומנע שער בטוח.

ירדן קרישטול. עצירה נהדרת לשוער הצעיר (עדי אבישי)
ירדן קרישטול. עצירה נהדרת לשוער הצעיר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי