רמי גרשון שותף 60 דקות במשחק אימון מול נצרת עילית

רמי גרשון (מכבי חיפה האתר הרשמי, ראובן כהן)
רמי גרשון (מכבי חיפה האתר הרשמי, ראובן כהן) | מכבי חיפה, אתר רשמי

הירוקים ניצחו 2:3 מצמד של קאיו ושער של עוואד, הבלם קיבל דקות במטרה להכניסו לכושר. במועדון שבעי רצון מצירוף בוזגלו: "החתמנו את ה'כוכב'

(גודל טקסט)
שמחה גדולה בקרב אוהדי מכבי חיפה לאור הפרסום אתמול (ראשון) בספורט1 על סיכום סופי בין מכבי חיפה לבין הקשר מאור בוזגלו לשלוש שנים. הבעלים יעקב שחר נפגש עם יעקב בוזגלו והצדדים סיכמו את הפרטים והמחלוקות, וכעת במועדון הירוק בוחנים כיצד יוצג השחקן.


"סגרנו את הסגל עם ה'כוכב'",אמרו הבוקר בחיפה. "אין לנו ספק שכאשר מאור יהיה בריא ויחזור למגרשים הוא יציג את מלוא כשרונו. אין ספק שעשינו הכול בקיץ הזה בכדי לשמח את האוהדים ולראייה התקציב הגדול ביותר של המועדון". בנוסף מבינים הירוקים שבוזגלו צפוי לחזור למגרשים רק בחודש נובמבר.




הקבוצה ניצחה הערב במשחק אימון 2:3 את הפועל נצרת עילית. גיא דיין העלה את הקבוצה מהלאומית ליתרון במחצית הראשונה, אבל הירוקים ביצעו מהפך להפוך את התוצאה בזכות צמד שערים של קאיו ושער נוסף של מוחמד עוואד. עראף אייאס כבש את השער הנוסף לנצרת עילית. רמי גרשון שותף במשחק במטרה להכניסו לכושר משחק. הצוות המקצועי החליט לתת מנוחה לכל השחקנים ששיחקו בהרכב מול הפועל רעננה בשבת, פרט לשי בן דוד.


רמי גרשון. חוזר לעניינים (ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)רמי גרשון. חוזר לעניינים (ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)


בצוות המקצועי לא מתכוונים לבצע שינויים רבים לקראת המשחק מול מכבי ת"א. במועדון הופתעו מהביקורת שהופנתה כלפי השוער עומרי גלזר ולא מן הנמנע שהשחקן יזכה לשיחת עידוד מהצוות המקצועי. "יש לנו שני שוערים מצויינים וגלזר הוא שוער נבחרת והגיע לשם בזכות" אמרו במועדון.




בוזגלו. סגר את הסגל של גיא לוזון (דני מרון)


בתוך כך, הבלם אליסון דוס סנטוס שהוחלף בשבת צפוי לחזור ולהתאמן באופן מלא ובקבוצה מקווים שהתאושש מהפציעה ממנה סבל בשבועיים האחרונים. בינתיים הברזילאי עסוק גם מחוץ למגרש כאשר עורכי דינו ועורכי הדין של מכבי חיפה שלחו מכתב תשובה לתביעה של מכבי פתח תקווה נגד השחקן.


בכתב התשובה ששלחו עורכי הדין רועי רוזן ויובל שדמי נכתב: "מדובר בתביעה חסרת שחר וקנטרנית, שאין בה למעט שימוש לרעה בהליכי המשפט. אין בתביעה למעט שימוש פסול של התובעת בזכות הגישה לערכאות כניסיון מביך לחפות על מחדליה ואכזבתה לגבי כך שהשחקן בחר שלא להמשיך בשורותיה, חרף לחצים כבדים ולא לגיטימיים שהופעלו עליו, תוך מניפולציות שונות".



דוס סנטוס. עסוק מחוץ למגרש (ערן לוף)


בנוסף השחקן ועורכי דינו שלחו תביעה תביעה נגדית בה נכתב: "הבורר הנכבד יתבקש לקבל את התביעה שכנגד מטעם השחקן ולחייב את הנתבע שכנגד לשלם לשחקן סכום של 28,800 שקלים, המהווה שכרו המולן של השחקן, כשסכום זה נושא הפרשי הצמדה וריבית כדין ובצירוף פיצויי הלנת שכר כדין. כמו כן, מתבקש הבורר הנכבד לחייב את התובע שכנגד בהוצאות התובע שכנגד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי