יואב כץ: ניר קלינגר יכול להיות מאמן נבחרת ישראל

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

הבעלים של הפועל חיפה דיבר ב-103FM על המאמן ("יגיע רחוק"), פתיחת העונה ("יש פה משהו שלא היה כאן בשנים קודמות"), רכש נוסף ("לא פנו אליי בנושא"), ברסקי ("הברקה של ניר") ובן בסט ("אני דיברתי עם אבא שלו")

(גודל טקסט)

הפועל חיפה התחילה נהדר את העונה. בניגוד לשנים אחרות ומלאות ציפיות, העונה משהו אחר מורגש בכרמל. הבעלים יואב כץ התייחס בתוכנית הספורט של 103FM לתחילת הדרך: "ראיתי אותם במחנה אימון. שיחקנו מול דינמו קייב וסיימנו בתיקו. כבר אז ראיתי שיש משהו שלא היה כאן בשנים קודמות".

הכושר של עדן בן בסט: "פגשתי את אבא שלו במקרה. שאלתי אותו אם הוא יכול להגיע בעונה שעברה והוא ענה: 'כן'. הצוות שמע על זה בסוף וקלינגר תמך. היו מי שלא תמכו, הדעה שלי הייתה שונה. עובדה שהוא עושה עבודה גדולה. אני מאוד מעריך אותו, יש לו ערך מוסף. מקווה שהוא ימשיך ככה עוד הרבה זמן ועד שיפרוש יהיה פנטסטי".

הגעה של רכש נוסף: "המאמן לא פנה אליי בנושא. כרגע אני חושב שהוא סומך על הסגל".

היכולת של רוסלן ברסקי: "זה הברקה של ניר. הוא התעקש עליו והוא צדק".

ניר קלינגר. מוטיבטור גדול (ערן לוף)
ניר קלינגר. מוטיבטור גדול (ערן לוף)

ההתערבות לניר קלינגר בניגוד לאלי טביב: "אלי טביב היה שחקן כדורגל ויש לו הבנה מאוד גדולה. אני הייתי שחקן כדורסל בניגוד אליו. קלינגר הוא עקשן ונלחם ותמיד היה ווינר. הוא יכול לדחוף הרבה שחקנים במוטיבציה שאין לאחרים. לדעתי הוא יגיע רחוק, הוא טעה כשבחר להיות מנהל מקצועי. הוא יכול למצוא את עצמו כמאמן הנבחרת".


העבודה של דורון אוסידון
: "כשהקבוצה עובדת בסדר, כולם עובדים בסדר".

יואב כץ. הוא דיבר עם אבא של בן בסט (ערן לוף)
יואב כץ. הוא דיבר עם אבא של בן בסט (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי