דיווח: סטיב מקלארן הוא המועמד המוביל לאימון בירמינגהאם

סטיב מקלארן
סטיב מקלארן | דני מרון

בממלכה בטוחים כי היועץ של מכבי ת"א בדרך לקבוצת התחתית מהצ'מפיונשיפ בתור יורשו של הארי רדנאפ. על פי הדיווח, מקלארן יכול לעזוב את הצהובים באופן מיידי

(גודל טקסט)

האם הקדנציה של סטיב מקאלרן במכבי תל אביב בדרך לסיומה? על פי הדיווחים היום (שלישי) עולה שכן. בממלכה מדווחים כי הנהלת בירמינגהאם סימנה את אקס נבחרת אנגליה כמועמד המוביל לרשת את הארי רדנאפ, שפוטר בשל התוצאות המאכזבות והגישה המזלזלת לטענת הנהלת המועדון.



כזכור, רדנאפ פרש מאימון השבוע והותיר את הקבוצה שמדורגת במקום ה-23 (לפני אחרון) בליגת המשנה. בהנהלת בירמינגהאם מעוניינים להגיע להבנות עם היועץ של מכבי תל אביב. בממלכה הסבירו כי ההסכם של מקלארן עם מכבי תל אביב מאפשר לו לעזוב בהתראה קצרה לטובת משרת אימון וללא פיצוי גבוה כאשר עבור בן ה-56 חזרה לליגת המשנה יכולה להיות אבן דרך משמעותית על מנת לשקם את המוניטין שלו בשנים האחרונות. חשוב לציין כי מקלארן הפך למועמד המוביל אחרי שתחילה היה זה סטיב קוטרייל, שוויתר על ההזדמנות. לאחר הדיווח על מועמדתו של מקלארן, טענו בתקשורת המקומית בבירמינגהאם כי הוא המועמד המוביל בפער ניכר משאר המועמדים. 


רק באוקטובר האחרון מקלארן מונה למאמנה של דרבי קאונטי, גם היא מליגת המשנה, אך במרץ פוטר מתפקידו אחרי עוד קדנציה מאכזבת וב-21 באוגוסט הוא הוצג בקריית שלום בצוותא עם ג'ורדי קרויף. האנגלי, שהיה פעיל בכל הנוגע לשיחות עם ג'ורדי קרויף במהלך המשחקים של הצהובים כולל במשחק אמש מול מכבי נתניה, הבהיר בשבועות האחרונים בממלכה כי הוא נהנה מהעבודה בתל אביב ושמח להיות מעורב באימונים. בנוסף, ציינו באנגליה את הקשר של מקלארן לצירופו של ניק בלקמן למכבי תל אביב. בירמינגהאם צברה רק 4 נקודות בשמונת המחזורים האחרונים. אם מקלארן אכן ימונה לתפקיד המאמן, בירמינגהאם תהפוך לקבוצתו התשיעית כמאמן ראשי.


 כבר עוזב? מקלארן (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי