מאור בוזגלו הגיע למתחם האימונים של מכבי חיפה

לוזון
לוזון | צילום: ערן לוף

הקשר, שסגר אצל הירוקים לשלוש שנים, הגיע למתקן של הירוקים כחלק מהליך השיקום. קלאוס לא צפוי לפתוח מול מכבי ת"א, אופיר מזרחי וקאיו בתמונת ההרכב. צפו באימון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה הבוקר (רביעי) בהכנות לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ביום ראשון. המאמן גיא לוזון שכבר הצהיר כי הוא כבר יודע מה יהיה ההרכב בשבת עוד לא ערך אימונים טקטיים. לוזון לא צפוי לערוך שינויים רבים, אך כבר עכשיו נראה כי החלוץ היווני קלאוס יפתח את המשחק על הספסל ואופיר מזרחי יעלה במקומו. אופציה נוספת היא שילובו של הברזילאי קאיו בהרכב ואז ניקיטה רוקאביצה יפתח בחוד. 


מי שהגיע לאימון הוא מאור בוזגלו, שנמצא במתקן האימונים של הקבוצה כחלק מהליך השיקום האינטנסיבי. כפי שפורסם בספורט1, הקשר סגר לשלוש שנים במדים הירוקים וההודעה הרשמית צפויה לצאת בשבוע הבא ולאחריה השחקן יוצג במסיבת עיתונאים חגיגית.





הבלם אליסון דוס סנטוס, שהוחלף במשחק מול רעננה כאשר הרגיש כאבים במפשעה, כשיר ויפתח במרכז ההגנה לצדו של דקל קינן. גל אלברמן, עומרי בן הרוש ושלומי אזולאי צפויים לקבל מגן הוקרה ממכבי ת"א.



מאור בוזגלו. המדים הירוקים הולמים אותו?
מאור בוזגלו. המדים הירוקים הולמים אותו? (ערן לוף)





לוזון אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מכירים את המשחקים הגדולים מול מכבי ת"א, אני כבר יודע את ההרכב אבל לא אחשוף אותו, דוס סנטוס בריא. הליגה תהיה יותר שקולה וכל תוצאה אפשרית. נבוא מוכנים וננסה לעשות את המיטב כדי להמשיך ברצף".


המשחק נגד הפועל עכו: "הגישה במשחק מול עכו הייתה לקויה אבל מדובר במשחק יוצא מן הכלל והמטרה להגיע כמו לפני באר שבע ורעננה".


גיא לוזון. לא חושף את ההרכב
גיא לוזון. לא חושף את ההרכב (ערן לוף)


על ניקיטה רוקאביציה: "שיקולים של קביעת הרכב לא נעשים לפי אורך החוזה של שחקן. אני שמח בשבילו שתינתן לו ההזדמנות להיות חלק מסגל אוסטרליה שכנראה יהיה במונדיאל בקיץ".


על קאיו: "עברו בסך הכל ארבעה משחקי ליגה. כל שחקן זקוק לזמן שלו וכל אחד לגופו. אנחנו לא לחוצים ואני יודע בדיוק את היכולות שלו. הוא עובד טוב, מאוד איכותי ומוכשר ואדם נהדר. לא תמיד אפשר שכולם ישחקו".

ניקיטה רוקאביצה זומן לסגל הנבחרת הלאומית של ארצו.
◀️ https://t.co/xCygsEA56kpic.twitter.com/VhQoelxxLl

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) September 19, 2017

על רמי גרשון: "אנחנו לא מתייחסים למשחק הקרוב כאחרון. אנחנו נותנים לכל השחקנים את הזמן שלהם כדי שיצברו ביטחון. רק כשנרגיש שמישהו במאה אחוז מוכן הוא יהיה חלק מהסגל".


לקראת השנה החדשה: "שתהיה שנה טובה שנה של בריאות וכבוד הדדי ורק בשורות טובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי