מהפכה בהגנת בית"ר ירושלים: כחילה וסירושטיין צפויים לשוב

כחילה. החלום הפך למציאות
כחילה. החלום הפך למציאות | צילום: ערן לוף

לגיל לבנדה יש כאב ראש לא קטן לקראת המשחק מול ק"ש, בעקבות הרחקתם של הייסטר וקונטה. לא ברור אם סאבו יהיה כשיר. קליימן התראיין לאתר הרשמי: "הפכתי לרגיש יותר, מחקתי את כל אפליקציות הספורט"

(גודל טקסט)
מגן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר, יעמוד היום (רביעי) לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון. כזכור, אמש ספג הייסטר עונש כבד בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, והורחק מחמישה משחקים בפועל ועוד שלושה על תנאי, בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות והפרת הסדר, בסיום ה-3:3 של בית"ר עם הפועל חיפה בשבת.


בבית"ר כעסו מאוד על התנהגותו של המגן הגרמני, שאף הוסיף חטא על פשע ודיבר בצורה לא יפה לנציג הבעלים אלי אוחנה, אחרי שהאחרון גער בו על התנהגותו באחד מאימוני הקבוצה בתחילת השבוע. הייסטר יעמוד כאמור לועדת משמעת פנימית וצפוי לקבל קנס כספי גבוה בשל התנהגותו. ראשי הקבוצה טרם החליטו האם לערער על העונש שקיבל המגן בבית הדין של ההתאחדות. השחקן אף לא נטל חלק באימון הבוקר.




מי שעוד נעדר מאימון הבוקר הוא אריק סאבו, שסובל מווירוס כבר מספר ימים. סאבו נבדק אמש אצל רופא הקבוצה ורק לקראת סוף השבוע יוחלט האם יהיה כשיר למשחק נגד עירוני קריית שמונה
למאמן גילי לבנדה, שצפוי לעמוד על הקווים גם במשחק הקרוב, יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש חוליית ההגנה. בנוסף להייסטר יחסר לבנדה גם את אנטואן קונטה, שהורחק בשבת, ובנוסף לא ברור האם מגן הרכש עופר ורטה, יהיה כשיר לשחק. מי שצפויים לחזור להרכב הם הבלם מיקי סירושטיין, שסיים עונש הרחקה, והבלם טל כחילה שמתאושש משבר באפו וצפוי לשחק עם מסיכה מיוחדת על פניו.



הייסטר. צפוי להמשיך להיענש
הייסטר. צפוי להמשיך להיענש (עדי אבישי)


בעניין אחר, שוער הקבוצה בוריס קליימן התראיין לאתר הרשמי של המועדון, והתייחס לעובדה שהפך לאחד הוותיקים בקבוצה: "קודם כל, עצם זה שאני משחק פה כבר עונה רביעית מדבר בעד עצמו, סוג של הישרדות. אני חושב שאני וקלאודיו (פריירה) היחידים שנשארנו מהשנים האחרונות. זה גורם לך לרצות להוכיח את היכולת כל פעם מחדש. כיף לפתוח עונה רביעית בבית"ר וזה לא סתם שאני עדיין כאן, אני מחובר למועדון ולקהל ונהנה מכל רגע פה".


השוער שעובר העונה תקופה לא קלה, התייחס לעניין התיאום והחלפת הבלמים לידו בהרכב והוסיף: "נכון שזה לא קל כשמחליפים בלם. ביני לבין ססאר (ארסו ר.ב) וחסוס (רואדה ר.ב), הייתה תקשורת טובה וכמעט עיוורת, אני יכול להגיד שדברים משתפרים לאט לאט, אני כבר בתקשורת טובה עם קונטה ואנו מוכיחים את זה בליגה. מאמין שההגנה תיראה טוב יותר בהמשך כשכולם יתחברו".


כושרו האישי מתחילת העונה: "התחלתי באירופה ביכולת שהיא 5050. לצד רגעים טובים היו לי ירידות, דברים שלא אופייניים לי בשנים האחרונות בבית"ר. אני שוער שלוקח סיכונים, יוצא לכדורי גובה ולכדורים מסוכנים, וסביר להניח שעוד יהיו טעויות בעתיד. קיבלתי גולים שאני לא צריך לקבל בטח לא במעמד כזה, אבל הכל חלק מהמשחק. בוא נגיד שבבית"ר כשאתה נכנס לתקופה קצת פחות טובה קשה לעלות, אבל אני מאמין שכבר במשחק הקרוב אחזיר נקודות. נכנסתי טוב לליגה, היו לי משחקים טובים אנחנו קבוצה התקפית שרצה הרבה קדימה, אנחנו הרבה יותר אחראים בהגנה, כולם עושים עבודה מצויינת. במשחק מול הפועל חיפה שיחקתי פחות טוב, אני לוקח אחריות ומאמין שאתקן כבר במשחק הבא".


קליימן. יותר רגיש העונה
קליימן. יותר רגיש העונה (אודי ציטיאט)


לסיום התייחס השוער לביקורות שנכתבו עליו לאחרונה ואמר: "האמת שבחיים לא הייתי קורא ומסתכל מה כתבו עליי ומה אמרו עליי, העונה, כנראה בעקבות זה שהפכתי להיות אבא – אני יותר רגיש ונתתי לביקורות האלה להשפיע עליי אבל זהו, השבוע מחקתי כל אפליקציית ספורט אפשרית כדי לא לקרוא דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי