דראפיץ': "אנחנו אולי נראים טוב מאשדוד, אך הם מסוכנים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה החמיא לקראת המפגש מול עטר (שבת, 19:15, ספורט3): "הצעירים עושים לי הפתעות חיוביות". עטר צפוי לשמור על מערך שלושת הבלמים: "צריך להפוך את המגרש למבצר"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תנסה לרשום ניצחון בכורה העונה בליגה כשהיא תארח מחר (שבת, 19:30, ספורט3). בקבוצה היו מרוצים מהגישה והיכולת של השחקנים במחזור הקודם, בו השיגו נקודה ראשונה העונה. ראובן עטר מתכנן לשמור על ההרכב שפתח מול בני סכנין והמשמעות היא שמערך שלושת הבלמים יישמר. אביב סולמון ייזכה לעדיפות על פני קרלו ברוצ'יץ' ובן אל אדרי ימשיך במרכז ההגנה.




המאמן, ראובן עטר שאת ניצחונו האחרון בליגת העל השיג כמאמן הפועל חיפה מול מכבי נתניה אמר לשחקנים לקראת המשחק: "אנחנו חוזרים הביתה אחרי שהפסדנו פה כבר פעמיים. המגרש הזה צריך לחזור ולהיות המבצר שלנו וחשוב שנמשיך באותה היכולת של שבוע שעבר".


הקשר גדי קינדה הוסיף לקראת המשחק: "בשבוע שעבר שיחקנו טוב וחזרנו מאוכזבים. אני בטוח שאם נמשיך לייצר מצבים כאלה הכדורים גם ייכנסו. נעשה הכל כדי לנצח ולשמח את הקהל שלנו".



קינדה, ישיגו נקודות? (דני מרון)


במישור המקצועי, רועי בקל ייכלל בסגל וימתין להזדמנות כמו גם דין דוד, דן ביטון ומשה אוחיון. ערן לוי שם דגש על המשחק המהיר של מכבי נתניה, בראשותו של דיא סבע.


דראפיץ': "חייבים להביא פרנסה הביתה דרך נקודות"
ממול, מכבי נתניה ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המחזור החמישי. העולה החדשה תנסה להעמיק את המשבר של האקס. ניצחון של נתניה, שתקווה לשובו של הקפטן ערן לוי, יקפיץ אותה לעבר הצמרת. המאמן סלובדאן דראפיץ' פתח את מסיבת העיתונאים: "שיחקנו בצורה טובה בארבעת המחזורים הראשונים, צברנו מספר מסוים של נקודות אבל הגיע לנו יותר. אנחנו חייבים ללכת ולהביא פרנסה הביתה וזה מגיע דרך נקודות. אנחנו לא רוצים להיקלע למאבקי תחתית. אין ספק שאם נשחק בהמשך העונה כמו ששיחקנו העונה, אז נשיג יותר. אני לא יודע איך המשחק יתפתח".



מאמן היהלומים הוסיף: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים, שעושים לי הפתעות חיוביות בסגל. הלוואי שנגיע למצב שבו נוביל ונהיה דומיננטים. אין ספק שיש לנו רצף מול קבוצות שוות מאוד. אולי אנחנו נראים טוב יותר מאשדוד, אבל הם קבוצה מסוכנת מאוד. יש לנו סגל רחב וטוב. אין ספק שאני אשמח לסגל מלא, אבל יש לנו שחקנים טובים".


דני עמוס, שהציג לראווה את הלוק החדש, סיפר: "הקבוצה לא נבנתה על שחקן אחד, למרות העובדה שערן לוי הוא שחקן משמעותי. מול מכבי תל אביב הצגנו פתרונות לחיסרון של ערן. כל אחד שמשחק מביא את המיטב שלו, אנחנו לא יחידים. חשוב שנבין שעל כל טעות אנחנו נענש ונענשנו מול מכבי תל אביב. סלובו כאן כדי לתת לנו בראש. ההפסד לא פוגע בנו מנטלית, אבל זה מתסכל להישאר עם המחמאות ובלי הנקודות. אנחנו מבינים שיש לנו משהו נורא מיוחד בידיים. אנחנו צריכים להשתפר, כדי שנראה טוב, נקבל מחמאות וגם ניקח את הנקודות". 



מאושר מהסגל. דראפיץ' (אודי ציטיאט)


בנתניה את ההכנות לקראת המשחק. בן צעירי עדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן זכר לפגיעה שספג באימון בשבוע שעבר ומטופל עם כדורים, כאשר קובי מור יפתח במקומו. ויקי כחלון, ששגה מול מכבי תל אביב והיה לו חלק גדול בשער שספגה הקבוצה צפוי לאבד את מקומו לחגי גולדנברג. בקישור, ערן לוי צפוי להמשיך להיעדר כאשר אביב אברהם שהיה חולה יחזור להרכב. ההתלבטות היחידה היא בין עדן שרם לדידייה קוגבנייה, שנראה שהאחרון זוכה לעדיפות. דן גלזר, שהחל השבוע באימונים חלקיים עם הקבוצה ימשיך להיעדר וכמוהו גם גיא גרוס.


בנתניה ערכו שתי אסיפות וידאו ביממה האחרונה בניסיון להסביר לשחקנים מה עשו נכון ומה טעו, כאשר בקבוצה רואים להימנע מאיבודי כדור מיותרים. "אנחנו קבוצה טובה עם תוצאות פחות טובות שמשקרות", אמר שחקן בקבוצה.  "שיחקנו מצויין וצריך לזכור שעברנו כבר את מכבי וב"ש. זה משחק מוקש וניצחון בו יראה את הכיוון שלנו. היה מגיע לנו להיות במקום אחר".


בנושא אחר, שיחת היום בחדר ההלבשה הייתה סביב גילוח הזקן של דני עמוס, כאשר אחד השחקנים הגיב בהומור: "אם הייתי רואה אותו ברחוב לא הייתי מזהה אותו, הבן אדם השתנה בשנייה".


הרכבים משוערים
מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב, ניר ברדע, בן אל אדרי, אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, אדילסון באהיה, בלסינג אלקה.


מכבי נתניה
: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק, עלי מוחמד,אביב אברהם, דיא סבע, דידייה קוגבנייה (עדן שרם), אלחסן קייטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי